از اَرَد چه کسانی داوطلب شورا شدند؟

از دیروز 20 اسفند 99، ثبت‌نام داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستا شروع شده است. بخش اَرد از شهرستان گراش، امسال اولین دوره‌ی شورا را خواهد داشت. داوطلبین اَردی، ار روز دوم برای ثبت‌نام به فرمانداری مراجعه کردند.

از روز چهارشنبه، ۲۰ اسفند ۹۹، ثبت‌نام داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستا شروع شده است. بخش اَرد از شهرستان گراش، امسال اولین دوره‌ی شورا را خواهد داشت. داوطلبین اَردی، ار روز دوم برای ثبت‌نام به فرمانداری مراجعه کردند.

داوطلبین انتخابات شورای ششم ارد تا این لحظه: (ساعت ۱۴ روز یکشنبه، ۲۴ اسفندماه)

۱- سجاد فتحی

۲- نسرین پیلتن

۳- علی صحراگرد

*لیست بروز می‌شود…

 

سومین داوطلب شورای ارد، یک روحانی است

حجت‌الاسلام علی صحراگرد، صبح امروز ۲۴ اسفند‌ماه، به صورت غیرحضوری داوطلب حضور در شورای شهر ارد شد. او متولد ١٣٧٢ و مسئول ستاد نماز جمعه ارد است. صحراگرد در پاسخ به سوالات خبرنگار پندری گفت: فعلا قصد مصاحبه با خبرنگاران را ندارم.

 

 

اولین داوطلب زن از اَرد آمد

نسرین پیلتن، فرزند مسلم، متولد ۶۸ است. او فوق‌لیسانس تربیت‌بدنی دارد و مربی ورزشی‌ست. او که به همراه سجاد فتحی برای ثبت‌نام به فرمانداری گراش مراجعه کرد می‌گوید هیچ‌گونه ائتلافی در این همراهی نیست. او هم مانند فتحی، داوطلب اول شورای اَرد، گفت به نفع کسی کناره‌گیری نخواهم کرد.

۱- از نظر شما اولویت شورای جدید چه باید باشد؟ تغییر و تحول در حوزه شغلی بانوان

۲- طبق قانون جلسات شورا باید علنی باشد. نظر شما درباره شفافیت جلسات و مصوبات شورا چیست؟ آیا با حضور خبرنگاران در جلسات موافقید؟ مشکلی با حضور رسانه‌ها ندارم. خیلی بهتر هم هست.

۳- در دوره‌های قبل شاهد استعفای بعضی افراد بوده‌ایم. نظر شما درباره استعفا چیست؟ از ذهنم هم رد نمی‌شود.

آیا حمایت قشر خاصی رو پشت سر خود دارید و یا به نمایندگی از گروه و انجمن خاصی داوطلب شده‌اید؟ کاملا مستقل هستم.

 

سجاد فتحی اولین دواطلب شورای اَرد

سجاد فتحی، فرزند عبداله، ۳۱ ساله‌ست و لیسانس کامپیوتر-نرم‌افزار دارد و برای اولین بار، داوطلب حضور در شورا شده است. او می‌گوید به نفع کسی کناره‌گیری نخواهد کرد. اولین داوطلب ارد، با اشاره به صحبت رهبر گفت امیدوارم نامزدها همدیگر را تخریب نکنند.

۱- از نظر شما اولویت شورای جدید چه باید باشد؟ کارهای عمرانی به صورت محله‌ای و اشتغال‌زایی.

۲- طبق قانون جلسات شورا باید علنی باشد. نظر شما درباره شفافیت جلسات و مصوبات شورا چیست؟ آیا با حضور خبرنگاران در جلسات موافقید؟ با رسانه‌ها مشکلی نداریم و همکاری هم می‌کنیم.

۳- در دوره‌های قبل شاهد استعفای بعضی افراد بوده‌ایم. نظر شما درباره استعفا چیست؟ آمده‌ام که صفر تا صد را بمانم.

۴- آیا حمایت قشر خاصی رو پشت سر خود دارید و یا به نمایندگی از گروه و انجمن خاصی داوطلب شده‌اید؟ مستقل هستم ولی از تمامی ظرفیت‌ها استفاده می‌کنم.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=2521

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: