بیمارستان در خانه

«مرکز خدمات درمانی در منزل سلامت»، با مجوز رسمی از دانشکده علوم پزشکی گراش، شامل یک تیم تخصصی است که کارهای درمانی و توانبخشی را در منزل شما انجام می‌دهند.

محمد نوروزی مدیر و عضو این تیم «سلامت» در گفت‌وگو با پندری درباره اعضای این تیم تخصصی می‌گوید: «ما یک تیم تخصصی درمانی هستیم. در تیم ما پزشک، پرستار، ماما، فیزیوتراپیست و گفتاردرمانگر حضور دارند که کارهای درمانی و توانبخشی را در منزل انجام می‌دهیم. تمامی پرسنل درمانی‌ ما در بخش‌های ویژه مثل آی‌سی‌یو، اورژانس و بخش زایشگاه مشغول به کار هستند. به خاطر طرح تطبیق هم پرسنل آقا داریم و هم خانم. که نسبت به جنسیت بیمار خدمات ارائه می‌شود.»

نوروزی به نوع خدماتی که ارائه می‌شود اشاره می‌کند و می‌گوید: «تقریبا تمام خدمات امکان‌پذیر در منزل در تمام سطوح، به جز سطوح اورژانسی انجام می‌شود. یعنی ابتدا به صورت رایگان بیمار با مشاوره تلفنی پرستاری و اقدامات لازم به صورت منظم و برنامه‌ریزی شده با بیمار پیش برده می‌شود.»

ایده‌ی شکل‌گیری این تیم از دوران دانشجویی در ذهن نوروزی بوده. او می‌گوید: «از زمان دانشجویی به فکر راه‌اندازی یک مرکز خصوصی توی حوزه تخصصی خودم بودم که بلافاصله بعد از خدمت سربازی‌ام با گرفتن مجوز از دانشکده علوم پزشکی گراش کارم را شروع کردم.»

نوروزی درباره‌ی نرخ خدمات این تیم می‌گوید: «نرخ خدمات ما طبق نرخ مصوب وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است که فاکتور رسمی هم صادر می‌شود. دلیل صدور فاکتور رسمی، استفاده از آن، جهت بازپرداخت از طرق بیمه تکمیلی افراد است. البته به دنبال تحت پوشش قرار دادن تمامی خدمات‌مان هم هستیم.»

این تیم خدمات فوق تخصصی زخم نیز ارائه می‌دهند. نوروزی می‌گوید: «ما خدمات فوق‌تخصصی زخم را هم ارائه می‌دهیم که برای زخم‌هایی مثل زخم بستر، زخم پای دیابتی، زخم‌های جراحی‌های وسیع و بقیه زخم‌ها انجام می‌شود. این خدمات به‌روزترین خدمات تخصصی زخم است که با علم روز دنیا پیش می‌رود. جدید ترین متدهای درمان زخم با دستگاه‌ها و پانسمان‌های نوین انجام می‌شود.»

نوروزی در پایان می‌گوید: «برای راه‌اندازی مرکز، آقایان دکتر عبدالرضا ایزدی و دکتر محمود سرخی (به عنوان مسئولین فنی مرکز) با ما همکاری داشتند که از آن‌ها تشکر می‌کنیم.»

چطور با این تیم تخصصی در ارتباط باشیم؟
ثابت ۶۹۷۷ ۵۲۴۴
واتساپ: ۰۹۰۵۰۲۹۳۹۰۳
اینستاگرام: @salamat_gerash

#گزارش‌_آگهی

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=9628

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: