راهیابی دختر کماندار گراشی به تیم ملی

غزل فتاحی، کماندار ۱۲ ساله گراشی، با نایب قهرمانی در مسابقات انتخابی تیم ملی کامپوند دختران، به اردوی تیم ملی تیر و کمان راه یافت.

به گزارش پندری، مسابقات انتخابی تیم ملی تیر و کمان در رده سنی نونهالان ۱۶ تیرماه ۱۴۰۱ با حضور ۸۸ شرکت کننده از تمامی استان‌های کشور در مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد.

غزل فتاحی کماندار نونهال باشگاه کیان گراش مقام دوم این دوره از رقابت‌ها را از آن خود کرد و به اردوی تیم ملی نونهالان در رشته تیراندازی با کمان ماده کامپوند دعوت شد.

سعید محمدی مربی باشگاه کیان گفت: «تنها مدال فارس از این رقابت‌ها توسط گراشی‌ها کسب شد که این بیانگر پتانسیل بالای این رشته در گراش می‌باشد. این پایان ماجرا نیست. تیم ما امسال در رده بزرگسالان نیز برنامه راهبردی هدفمندی چه در بخش آقایان و چه در بخش بانوان تدوین کرده که مستلزم حمایت مالی مسئولین شهرستان و حتی بخش خصوصی می‌باشد تا در رده بزرگسالان هم بتوانیم شاهد موفقیت کماندارانمان در مسابقات انتخابی تیم ملی باشیم.»

محمدی از عبدالحمید نادرپور، مدیر دفتر هواپیمایی نسیم بهشت ایرانیان بابت حمایت همه‌جانبه و پیگیری‌های محسن افشار، رئیس اداره ورزش و جوانان گراش جهت این اعزام تشکر کرد.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=11764

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: