صندوق حمایت از ورزشکاران گراش راه‌اندازی می‌شود / افشار: هیات‌های ورزشی به ۴۰ خواهد رسید

اولین جلسه رؤسا و نواب رئیس هیأت‌های ورزشی در سال ۱۴۰۲ به میزبانی اداره ورزش و جوانان شهرستان گراش برگزار شد. «راه‌‌اندازی‌ صندوق حمایت از ورزشکاران» و «معرفی رؤسای جدید هیات‌های ورزشی» و «معرفی باشگاه‌های غیرمجوزدار» مهم‌ترین موضوعات مطرح شده در جلسه بود.

محسن افشار رییس اداره ورزش و جوانان گراش در ابتدای صحبت، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات رؤسا و نواب از عملکرد یکساله هیأت‌ها در سال ۱۴۰۱ تشکر کرد و در ادامه به معرفی رؤسای جدید هیأت‌های ورزشی پرداخت.

مریم فعلی، حیدر شیخی، محمود خیرخواه، سحر کشور و نوره نظامی به ترتیب رییس هیا‌ت‌های تیراندازی با کمان، سوارکاری، بومی‌محلی، ژیمناستیک و آمادگی جسمانی معرفی شدند.

محسن افشار، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گراش گفت: «گراش شهری است ورزشی و سرشار از پتانسیل‌های نهفته و پنهان در تمامی رشته‌ها می‌باشد. به همین دلیل در یکی دو ماه آینده تعداد هیأت‌های ورزشی به عدد ۴۰ خواهد رسید. تا بتوانیم استعدادهای رشته‌های دیگر را شکوفا کنیم و هم مدیران جوان دیگری را به جامعه ورزشی معرفی کنیم.»

افشار در ادامه گفت: «موضوع اصلی جلسه روز سه‌شنبه رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان با رؤسای هیأت‌های ورزشی، راه‌اندازی صندوق حمایت از ورزشکاران بود.
صندوق حمایت از ورزشکاران به پیشنهاد و حمایت دکتر دانشور ریاست محترم شورای اسلامی شهر گراش قرار است به منظور حمایت از هیأت‌ها و باشگاه‌ها و مربیان و داوران و ورزشکاران و قهرمانان شهرستان گراش راه‌اندازی شود که پس از ارائه نظرات و پیشنهادات حاضرین، مقرر شد پس از تنظیم اساسنامه صندوق شروع به فعالیت نماید.»

موضوعات مطرح شده در‌ جلسه:
نرخ‌بندی رشته‌های ورزشی


اعلام باشگاه‌های مجاز و غیر مجاز
پیگیری رؤسا در خصوص مجوز باشگاه‌ها

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=11564

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: