جام مینی‌فوتبال مدارس ابتدایی به اکبری رسید

مسابقه مینی‌فوتبال دانش‌آموزی، یادواره شهید سلیمانی، به مناسبت دهه فجر با حضور 9 تیم از مدارس ابتدایی گراش، به همت معاونت پرورشی و تربیت‌بدنی آ.پ گراش برگزار شد. تیم مدرسه اکبری به مقام قهرمانی رسید. شهید رامیارپور دوم شد و وارث سوم. آقای گلی هم به امیرعلی محمدیان از مدرسه شهید رامیارپور رسید.
به گزارش پندری به نقل روابط عمومی آ.پ گراش، فینال این مسابقات، یکم بهمن ۱۴۰۱، در زمین چمن مصنوعی پارک شهید سلیمانی، با حضور مسئولان فرمانداری، آموزش و پرورش، ناحیه مقاومت سپاه و اداره ورزش و جوانان، بین دو تیم شهید رامیارپور و اکبری برگزار شد.

مهرداد بدیع‌زادگان، معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آ.پ گفت: «به مناسبت دهه فجر، ما مسابقات ورزشی مختلفی را برگزار خواهیم کرد. اولین آن مینی‌فوتبال بود که فینال آن بین دو تیم شهید رامیارپور و اکبری برگزار شد. مسابقاتی از جمله شنا، والیبال دیگر مسابقاتی است که در بهمن‌ماه برگزار خواهد شد.»

یعقوب وفایی‌فرد، کارشناس تربیت‌بدنی و سلامت آ.پ گفت: «مینی‌فوتبال دانش‌آموزی یادواره سردار دل‌ها با حضور ۹ تیم از مدارس دوره ابتدایی در گراش برگزار شد. در این مسابقات دانش آموزان مقطع ابتدایی دوره دوم با هم به رقابت پرداختند و تیم‌های برتر معرفی شدند.»

وفایی‌فرد گفت :«تیم شهید رامیارپور گرچه در نیمه اول با دو گل از اکبری جلو افتاد، اما در نتیجه سه بر دو شکست خورد و به نایب‌قهرمانی بسنده کرد. امیرعلی محمدیان از تیم شهید رامیارپور، آقای گل مسابقات لقب گرفت. در مسابقه‌ی رده‌بندی، شاهد و وارث انصاری با هم رقابت کردند که وارث سه بر یک پیروز شد و مقام سوم شد. از همکاری هیات ورزش‌های همگانی بابت همکاری تشکر می‌کنیم.»

گزارش کامل فینال مسابقات در سایت آموزش و پرورش گراش ببینید.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=10817

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: