پسینِ پاییزیِ دختران ورزشکار گراش

دختران ورزشکار گراش، در قالب بیش از 22 هیات ورزشی فعال گراش، با اجراهای خود، عصر شادی را برای خودشان و تماشاگران ورزشی حاضر در ورزشگاه ۳ هزار نفری محبی رقم زدند.

به گزارش پندری، اداره ورزش و جوانان شهرستان گراش، عصر دیروز، ۲ آبان ۱۴۰۱، با اجرای این برنامه، دومین دوره از این همایش را برگزار گردند. همایش اول، آبان ۹۷ برگزار شده بود.

محسن افشار، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گراش در گفت‌وگو با پندری، در خصوص هدف این همایش گفت: «ما با برگزاری همایش روز شاد دختران ورشکار، به دنبال این هستیم که نشان دهیم می‌توان به کمک ورزش و با کمترین هزینه، شادی و نشاط را بین مردم تزریق کرد.»

افشار در ادامه گفت: «با توجه به جمعیتی خوبی حدود ۱۵۰۰ نفری که در این برنامه حضور داشتند، اجرای دختران ورزشکار در این برنامه، باعث نشان دادن توانمندی و اعتماد به نفس ورزشکاران و مدیران می‌شود.»

مریم فعلی، معاون امور بانوان ورزش و جوانان نیز که دبیر اجرایی این برنامه بود، در گفت‌وگو با پندری گفت: «اگر ادارات و مسئولین با ما همکاری و تعامل بیشتری داشته باشند، ما و هیئات ورزشی، این آمادگی را داریم که همچون برنامه‌ها را حتی به صورت ماهانه برگزار کنیم.»

عکس‌های زهراسادات معصومی و‌نوره نظامی را در سایت پندری ببینید:

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=10101

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: