در پارک لاله یا باغ ملی؛

احداث چایخانه فرهنگی امام رضا(ع) در گراش

جلسه برنامه ریزی و هماهنگی ساخت چایخانه امام رضا(ع) گراش با حضور فرماندار، امام جمعه، شهردار و اعضای کانون خادم یاران رضوی شهرستان در سالن کنفرانس فرمانداری برگزار شد.

به گزارش پندری به نقل از روابط عمومی فرمانداری گراش سه‌شنبه، ۱۰ بهمن ماه ۱۴۰۲، فرماندار گراش در این جلسه با بیان اینکه ظرفیت دینی و فرهنگی گراش همتراز با نامش باید بدرخشد، اظهار داشت: شهر گراش بعنوان یک شهر فرهنگی و مذهبی شناخته می شود و با داشتن مردم متدین در امور فرهنگی نیز پیشگام است.

محمود طاهرزاده افزود: با احداث این چایخانه می‌شود مجموعه خدمات فرهنگی در قالب طرح جامع رضوی پیش‌بینی کرد و این چایخانه محور کار قرار بگیرد.

وی با دعوت از خیرین و سایر دستگاه‌ها در مشارکت نسبت به ساخت چایخانه حضرت امام رضا(ع) در شهرستان گراش تصریح کرد: برای نهادینه کردن فرهنگ امام رضایی همه پای کار هستیم و خیرین نیز اعلام آمادگی کردند.

حجت السلام سید محمد باقر بخشایش پور امام جمعه گراش نیز بر ضرورت توسعه فعالیت های فرهنگی و مذهبی تاکید کرد و افزود: فرهنگ اهل بیت(ع) نجات بخش جامعه بشری است و مردم ما پرورش یافته مکتب علوی، فاطمی و رضوی هستند و باید در اشاعه این فرهنگ تلاش کنیم

وی ضمن اشاره به کرامت حضرت امام رضا(ع) با بیان اینکه کشورهای اسلامی ایران را با امام رضا(ع)می‌شناسند، گفت: اجرای برنامه های فرهنگی و مذهبی سدی در برابر هجمه های فرهنگی دشمن است.

مهدی حلیمی شهردار گراش همچنین با بیان اینکه شهرداری در اجرای کارهای فرهنگی پیشرو است، تصریح کرد: شهرداری گراش در راستای اجرای برنامه های فرهنگی و مذهبی برای ساخت چایخانه حضرت امام رضا(ع) با کمک خادمیاران رضوی پای کار است و تمام همت و تلاش خود را در این راستا به کار خواهد گرفت‌

امان‌الله امانی مدیر کانون خادم یاران رضوی شهرستان گراش نیز در این جلسه گفت: در راستای ترویج فرهنگ ناب رضوی در مناسبت های مختلف و پراکنده کردن شمیم رضوی در سطح شهرستان ساخت اولین چایخانه ثابت با کمک مسئولان شهرستان و مشارکت خیرین در دستور کار قرار گرفته است‌.

در این جلسه دو نقطه باغ ملی و پارک لاله برای ساخت چایخانه شناسایی و نقاط ضعف و قوت آن احصاء شد و مقرر گردید در جلسه بعد مکان ساخت چایخانه تعیین شود.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=13128

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: