گره قتل خیابان بسیج باز شد

زن و شوهر قاتل در چنگ پلیس

زن و شوهری که قتل محبوبه حسینی را سه ماه پیش در خیابان بسیج گراش رقم زده بودند در گراش و درگهان بازداشت شدند. پلیس انگیزه قتل را سرقت طلا اعلام کرده است.

به گزارش پندری به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ کرامت کریمی، فرمانده انتظامی شهرستان گراش، در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع یک فقره قتل در خردادماه سال جاری در خیابان بسیج شهرستان گراش، بلافاصله ماموران پلیس آگاهی بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: کارآگاهان پلیس تحقیقات خود را آغاز و مطلع شدند که خانمی ۳۲ ساله با ترفندهای خاص وارد منزل مقتول شده و پس از باز گذاشتن درب منزل و تسهیل در ورود، با همسرش تماس و وی سریعا وارد و پس از خفه کردن صاحب خانه، مقداری طلاجات به ارزش یک میلیارد ریال سرقت و متواری می‌شوند.

فرمانده انتظامی شهرستان گراش تصریح کرد: ماموران انتظامی با اقدامات تخصصی و استفاده از شگردهای خاص پلیسی موفق شدند مخفیگاه قاتل ۳۴ ساله را در شهرستان درگهان از توابع استان هرمزگان شناسایی و پس از اخذ نیابت قضائی وی را در کمتر از ۳ ماه را دستگیر کنند.

سرهنگ کریمی با اشاره به اینکه همسر قاتل در شهرستان گراش نیز دستگیر شد، گفت: در بازرسی از منزل متهمین حدود ۱۰۰ میلیون ریال از طلاجات مسروقه کشف و افراد دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

جسد بی‌جان مرحومه محبوبه حسینی پیش از ظهر ۱۰خردادماه ۱۴۰۲ در در خانه‌اش پیدا شده بود. حسینی ۴۸ ساله و مجرد بود و از حدود سه سال قبل که مادرش را از دست می‌دهد تنها زندگی می‌کرده است.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=12429

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: