معابر اصلی روستاهای کنگ و ریشه و خلیلی آسفالت شدند

معابر اصلی دو روستای بخش مرکزی گراش، با اعتباری بالغ بر ۱.۵ میلیارد تومان و مساحت تقریبی ۶ هزار و ۵۰۰ متر مربع آسفالت شد.

به گزارش پندری به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده، با پیگیری‌های مهندس حسین‌زاده نماینده مردم لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم در مجلس شورای اسلامی و اعتباراتی که از محل بودجه در اختیار نماینده و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تامین شد، معابر اصلی روستای کنگ و ریشه در بخش مرکزی شهرستان گراش آسفالت شد. عملیات اجرایی آسفالت معابر روستای خلیلی نیز روز دوشنبه ۵ اردیبهشت آغاز شده است.

عملیات آسفالت معابر اصلی روستای کنگ و ریشه با مساحت تقریبی ۵ هزار متر مربع و با ارزشی بالغ بر یک میلیارد تومان هفته گذشته آغاز شد و روز چهارشنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ به پایان رسید.

عملیات آسفالت معابر اصلی روستای خلیلی نیز روز دوشنبه ۵ اردیبهشت آغاز شده است. در این پروژه یک هزار و ۵۰۰ متر مربع از معابر با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان آسفالت می‌شود.

مهندس حسین‌زاده ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌های مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان فارس، فرماندار شهرستان گراش و مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی این شهرستان، ابراز امیدواری کرد که با تلاش‌های بنیاد مسکن و سایر مسئولان شاهد رونق گرفتن و آبادانی روستاها باشیم.

وی خاطرنشان کرد: دولت و مجلس توجه زیادی به محرومیت‌زدایی و آبادانی روستاها دارند. توسعه روستاها و بهینه شدن محیط زندگی روستاییان در افزایش تولیدات محصولات کشاورزی و دامداری نقش خواهد داشت و از توسعه نامتوازن و ناموزون کشور که آسیب‌های مختلف به همراه دارد، جلوگیری می‌کند.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=7991

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: