افتتاح بزرگترین نمایشگاه موتور سنگین کشور در گراش

فدایی موتور، بزرگترین مجموعه موتور سنگین در کشور، با حضور اعضای شورای شهر، شهردار و معاون سیاسی امنیتی فرمانداری گراش، افتتاح شد. این نمایشگاه در کمربندی گراش، ابتدای خیابان شهید مطهری واقع شده است.

مجید فدایى، مالک و بنیانگذار ۳۳ ساله مجموعه فدایی موتور در گفتگو با پندری گفت:

١۵ سال سابقه‌کار در ایران و کشور‌های خاورمیانه در حوزه موتور‌های سنگین دارم. پس از استقبال و علاقه جوانان منطقه به موتور‌های سنگین، تصمیم به تاسیس نمایشگاهی بزرگتر و لوکس در شهر گراش گرفتم.

مجموعه فدایی موتور در ساختمان جدید با سرمایه‌ای حدود ٨٠ میلیارد تومان الان افتتاح شده است. در این نمایشگاه موتورهاى ورزشى و سنگین سند‌دار و داراى پروانه‌هاى گمرک که از طریق گمرک جمهورى اسلامى ترخیص شده، موجود است.

این مجموعه، به عنوان بزرگترین مجموعه موتور سنگین در کشور و یا حتی می‌توان گفت در خاورمیانه هم‌اکنون فعالیت می‌کند. فکر نمی‌کنم کسى در ایران و خاورمیانه این مقدار براى موتور هزینه کند.

به عنوان یک جوان گراشی، سعی دارم همه به علاقه‌شان برسند و بهترین خدمات این است که موتورها را با قیمت بسیار مناسب‌تر از هر جای دیگری به دست مشتری برسانیم.

به دلیل آنکه مستقیم از اروپا، ژاپن و دیگر کشورهای تولید کننده موتورهای سنگین وارد می‌کنیم، اختلاف قیمت زیادی بین فروشگاه‌های دیگر و مجموعه ما وجود دارد.

با افتتاح این مجموعه، براى ٣٠ جوان گراشی به صورت مستقیم و غیر مستقیم اشتغالزایی صورت گرفته است.

امیدوارم بتوانم برای رونق اقتصادى شهر و کشور عزیزمان با کمک مسولین محترم و دعاى مردم قدمی بردارم.

در نظر دارم با همراهی مسولین و نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی، یک پیست ورزشى موتور‌سوارى ریس یا کورس در گراش در اختیار مردم عزیز بگزارم تا در جاده‌ى عمومى موتور سوارى نکنند که خطر براى خودشان و دیگر عابران ایجاد شود.

خیلی‌ها در روز افتتاحیه از من پرسیدند که چرا این همه سرمایه برای نمایشگاه به این بزرگى در گراش خرج کردی؟ یا اینکه چرا در شهرهای بزرگتر این نمایشاه را احداث نکردی؟

جواب من به این عزیزان این است که من به خاطر کاسبی این کار را انجام نمی‌دهم. اول به دلیل اینکه اسم شهر خودم، گراش، بالا برود.
و مورد دوم هم اینکه از روی علاقه این کار را انجام داده‌ام. زمانی که همچین نمایشگاهى گراش باشد، چهارتا در کنار ما شغل ایجاد میکنند و براى کاسبى بقیه هم خوب می‌شود.

تا به الان خداراشکر مسئولین همکارى و حمایت کرده‌اند و از مسولین شهر گراش به‌خصوص فرماندهى نیرو انتظامى، دادستان محترم شهرستان گراش، شوراى شهر، شهردارى، سپاه پاسداران، پلیس اطلاعات، اداره ورزش و جوانان و تمامی مسولین شهرستان گراش تشکر می‌کنم.

در پایان از مسولین محترم توقع دارم که همیشه از ما و هیئت موتور‌سوارى گراش پشتیبانى کنند که بتوانیم بیش از پیش به عنوان قطب موتورسواری ایران و خاورمیانه معرفی شویم. این افتخار، نه تنها برای گراش بلکه برای کشور عزیزمان نیز هست.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=9998

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: