گراش در وضعیت قرمز کرونا؛ محدودیت‌ها برگشتند

محدودیت‌های کرونایی مطابق یا شرایط قرمز، از امروز 10 تیرماه در گراش اجرا خواهد شد.

به گزارش پندری، وضعیت گراش از ۹ تیرماه، قزمز شد و در وضعیت «خیلی پرخطر» قرار گرفت تا بار دیگر پای محدودیت‌ها به شهر باز شود. نرم‌افزار ماسک، وضعیت اکثر شهرستان‌های جنوبی فارس، از جمله گراش، لارستان، اوز و لامرد را از ۹ تیرماه ١۴٠٠ قرمز اعلام کرد.

ستاد کرونا در گراش نیز در اطلاعیه‌ای، محدودیت‌های جدیدی مطابق با وضعیت قرمز اعمال کرده است.

متن اطلاعیه:

اطلاعیه شماره ۴ ستاد کرونا شهرستان گراش در سال ۱۴۰۰
با توجه به وضعیت قرمز شیوع بیماری در شهرستان گراش و شروع پیک پنجم بیماری، در راستای اجرای مصوبات ستاد ملی، استانی و شهرستانی مدیریت و پیشگیری بیماری کرونا، موارد ذیل را جهت اجرا از تاریخ ۹ تیرماه ۱۴۰۰ به اطلاع هم شهرستانی‌های گرامی می‌رسانیم ، امید است با همکاری و مشارکت آحاد مردم شریف شهرستان شاهد کنترل و کاهش شیوع بیماری باشیم:
۱. کلیه تفرجگاه ها، اماکن تفریحی، پارک ها و بوستان ها تعطیل می باشد و شهرداران و دهیاران اقدام لازم را معمول دارند.
۲. مشاغل گروه ۳ و ۴ تعطیل خواهد بود.
۳. فعالیت باشگاه های ورزشی که بر اساس آخرین تقسیم بندی ستاد ملی کرونا در گروه ۲ و ۳ قرار دارند ممنوع می‌باشد.
۴. ساعت کار اصناف حداکثر تا ساعت ۲۱:۳۰ می باشد و تنها مشاغل ضروری مانند داروخانه های شبانه روزی، مطب پزشکان متخصص، پمپ بنزین ها و امثالهم بعد از این ساعت مجاز به فعالیت هستند.
۵. رستوران‌ها، فست‌فودی‌ها، کبابی ها، کافی‌شاپ‌ها و بستنی فروشی‌ها فقط به صورت بیرون بر مجاز به فعالیت هستند.
۶. برپایی هر نوع مراسم جمعی از قبیل عزا و عروسی ممنوع می باشد و در صورت مشاهده و یا گزارش، مراتب برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.
۷. با توجه به ممنوعیت برگزاری تجمعات عروسی خدمات دهی صنوف مرتبط با آن از جمله تالارها و باغ‌های مجالس، آشپزخانه‌ها و رستوران ها، مزون و سفره عقد، تزئین ماشین عروس، عکاسی و تصویر برداری از عروس و داماد و آرایش عروس و داماد به طور کل ممنوع می باشد.
۸.  فعالیت حضوری تمامی مدارس، دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی، آموزشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه تعطیل و آموزش ها باید از طریق فضای مجازی و به صورت غیر حضوری صورت پذیرد.
۹.  برپایی نماز جمعه و جماعت در فضای باز با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و حضور حداکثر ۷۰ نفر و مدت زمان ۳۰ دقیقه مجاز می باشد. (برگزاری نمازهای جمعه و جماعت در فضای بسته ممنوع است)
۱۰. اجرای منع تردد شبانه از ساعت ۲۲ تا ٣ بامداد در سطح شهر و اعمال قانون و جریمه ٢٠٠هزار تومانی توسط گشت و کنترل پلیس راهور و دوربین های پایش تصویری در سطح شهر
۱۱. کنترل تردد ورود و خروج خودروهای سواری غیر بومی در محورهای مواصلاتی شهرستان و اعمال جریمه یک میلیون تومانی برای خودروهای بدون مجوز.

ستاد مدیریت و پیشگیری بیماری کرونا شهرستان گراش

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=3701

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: