آغاز به‌کار ستاد رئیسی در گراش

عبدالعزیز فیروزی، فرهنگی باسابقه گراش، حکم ریاست ستاد ابراهیم رئیسی، نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در گراش را دریافت کرد تا این ستاد فعالیت خود را در سطح شهرستان آغاز کند.

به گزارش پندری، فیروزی ۵۴ ساله و معلم بازنشسته آموزش و پرورش است که دو مدرک کارشناسی مهندسی کامپیوتر و مهندسی عمران دارد. او از رزمندگان و جانباز دفاع مقدس نیز هست و اکنون مدیر یک دفتر فنی مهندسی است.

عبدالعزیز فیروزی، رئیس ستاد ابراهیم رئیسی در گراش، در گفت‌وگو با پندری، گفت: دوستانی که با شورای وحدت ارتباط داشتند، چند نفر را برای ریاست ستاد آیت‌الله رئیسی پیشنهاد دادند. از این بین بنده قبول مسئولیت کردم و استان نیز این را تایید کرد.

وی درباره مکان ستاد این نامزد انتخابات گفت: دو ستاد مرکزی و ستاد جوانان برای فعالیت در گراش در نظر گرفته شده است. ستاد مرکزی در پیاده‌روی مدرسه ام‌البنین برپا می‌شود. ستاد جوانان نیز روبه‌روی خیابان بسیج در مرکز تجاری حضرت ولی‌عصر(عج) دایر خواهد شد.

فیروزی در خصوص اعضای این ستاد در گراش نیز گفت: امروز رایزنی‌ها انجام شده ولی اسامی قطعی را در فرصت بعدی اعلام می‌‎کنیم.

رئیس ستاد رئیسی در گراش درباره چگونگی تبلیغات هم بیان داشت: تبلیغات ما بیشتر مردمی است. این دوره به دلیل شیوع کرونا تمرکز بیشتری بر فعالیت در فضای مجازی خواهیم داشت و به زودی گروه‌ها و کانال‌های رسمی ستاد گراش در پیام‌رسان‌های مختلف را معرفی خواهیم کرد.

در سال ۹۶ محمدهاشم درویشی ریاست ستاد ابراهیم رئیسی در گراش را به عهده داشت. در آن دوره رئیسی ۶۳ درصد آرای مردم گراش را به خود اختصاص داد و ۳۳ درصد آرا نیز به حسن روحانی رسید.

 

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=3331

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: