یادی از شهدا در روزهای انتخاباتی

سردار اهوازیان: «آنان که صدای نَحنُ مُنتَقِمون را بلند می‌کنید، انتقام خون حاج‌قاسم را با رأی دادن باید گرفت. آنان که می‌گویند که اگر من را تائید نکنند رأی نخواهم داد، حرف اسرائیلی‌ها و آمریکایی‌ها را می‌زنند.»

یادواره‌ای شهدا، با حضور سردار اهوازیان، فرمانده قرارگاه نصرت، ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ توسط هیأت هفتگی محبان اهل‌بیت(ع) در حسینیه ولی‌عصر(عج) برگزار شد. اجرای تازه‌ترین اثر گروه سرود رایه‌الهدی، از دیگر برنامه‌ی این مراسم بود.

گروه سرود رایه‌الهدی، وابسته به هیأت محبان اهل بیت(ع) تازه‌ترین اثر خود را با موضوع انتخابات اجرا کرد. این سرود به درخواست صدا و سیما آماده شده و به زودی پخش خواهد شد.

بخش اصلی برنامه، سخنرانی سردار اهوازیان بود. سردار در موضوع انتخابات گفت: «هر رأی یک مدافع حرم می‌سازد. کاندیداها به هم اهانت نکند تا اخلاق اسلامی در جامعه تسری پیدا کند. در حال حاضر جایگاه‌ها تغییر پیدا کرده، مردم باید به مسولین جواب پس دهند. وای بر ما که رهبری بیایند در نماز جمعه و گریه کنند، مگر مردم کوفه چگونه بودند؟»

او در ادامه گفت: «آنان که صدای نَحنُ مُنتَقِمون را بلند می‌کنید، انتقام خون حاج‌قاسم را با رأی دادن باید گرفت. آنان که می‌گویند که اگر من را تائید نکنند رأی نخواهم داد، حرف اسرائیلی‌ها و آمریکایی‌ها را می‌زنند.»

سردار اهوازیان با اشاره به گفتمان مقاومت گفت: «گفتمان مقاومت را شهید سلیمانی نهادینه کرد. سلیمانی بود که مدیریت جهادی را معرفی و نشان داد. در انتخابات باید مدیری را انتخاب کرد مثل قاسم، جهادی. باید به کسی رأی داد که به مکتب قاسم سلیمانی نزدیک‌تر باشد.»

 

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=3424

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: