مسئولین هیئات مذهبی پای صندوق‌های رای

ششمین دوره انتخابات شورای هیئات مذهبی شهرستان گراش همزمان با سراسر کشور، صبح روز جمعه 30 اردیبهشت ماه 1401 در اداره تبلیغات اسلامی گراش برگزار شد.

به گزارش پندری به نقل از روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گراش، حجت الاسلام سیدحسن موسوی رئیس اداره تبلیغات اسلامی گراش گفت: هیئات مذهبی نماد خردورزی و احساسات پاک و سالم، و کانون باورهای ناب دینی می‌باشند.

وی افزود انتخابات شورای هیئات مذهبی هر ۴ سال یکبار به صورت هماهنگ و سراسری در کل کشور برگزار می‌شود و مسئولین هیئات مذهبی با حضور در پای صندوق رأی به کاندیداهای مورد نظر خود رأی داده و اعضای شورا را انتخاب می نمایند. ششمین دوره انتخابات شورای هیئات مذهبی شهرستان گراش همزمان با سراسر کشور صبح جمعه ۳۰ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ از ساعت ۸ صبح تا ۱۴ برگزار شد که از بین ۹ نفر کاندیدای شرکت کننده در این دوره، ۵نفر به عنوان اعضای اصلی و ۲ نفر به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.

منتخبین این دوره هیئات مذهبی به ترتیب اکثریت آرا به شرح زیر می‌باشند:
۱. جناب آقای علی اکبر فتحی با ۳۰ رأی
۲. جناب آقای ابوالفضل دیباچی با ۲۱ رأی
۳. جناب آقای علی اکبر مقتدری با ۲۰ رأی
۴. جناب آقای سید جواد معصومی گراشی با ۱۵ رأی
۵. جناب آقای یعقوب مهرابی با ۱۳ رأی

اعضا علی‌البدل:
۱. جناب آقای غلامعباس سپهر با ۱۳ رأی
۲. جناب آقای امیرحمزه مهرابی با ۱۱ رأی

محمد‌حسن نام‌آور مسئول تشکل‌های دینی اداره تبلیغات اسلامی گراش نیز تصریح کرد: در این دوره تعداد ۴۰ هیئت مذهبی که دارای کد شناسایی در سامانه طوبی بودند مجوز حضور در انتخابات را داشتند و از این تعداد ۳۳ هیأت پای صندوق رأی حاضر و رأی خود را به صندوق انداختند.

وی در پایان از فعالیت ها و تلاش‌های اعضای شورای سابق تشکر و همچنین از همه نهادها و ارگان‌ها خاصه فرماندار محترم، فرماندهی محترم نیروی انتظامی و فرماندهی محترم ناحیه مقاومت بسیج که در صیانت و نظارت انتخابات همکاری لازم را مبذول نمودند قدردانی نمود.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=8375

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: