جام قهرمانی به کازرون رفت،جام اخلاق در گراش ماند.

مسابقات قهرمانی هندبال نونهالان استان فارس با حضور ۷ تیم در گراش برگزار شد که تیم کازرون توانست مقام اول را کسب کند. تیم هندبال دختران آسمانی گراش نیز به عنوان تیم اخلاق شناخته شد.

به گزارش پندری، به نقل از روابط عمومی هیات هندبال استان فارس، طهرانی، نائب رئیس بانوان هیات هندبال استان فارس گفت: «این مسابقات با حضور ۱۱ تیم از تاریخ ۵ تا هفتم بهمن.ماه به میزبانی شهرستان‌ گراش برگزار شد. در پایان تیم‌های هیات هندبال کازرون، مدرسه آراد شیراز، ناحیه ۴ شیراز و شهرداری جهرم به ترتیب مقام‌های اول تا چهارم را کسب کردند و تیم دختران آسمانی گراش به عنوان تیم اخلاق این دوره از مسابقات انتخاب گردید.»

طهرانی در خصوص این دوره از رقابت ها افزود: «مسابقات در سطح بالایی برگزار شد و بازیکنان و استعدادهای برتر همگی شناخته و به اردوی منتخب استان دعوت‌ خواهند شد.»

طهرانی در پایان ضمن تشکر از تیم‌های شرکت کننده و کادر اجرایی، از میزبانی شهرستان‌ گراش علی‌الخصوص محسن افشار، ریاست اداره ورزش و جوانان، نظافت ریاست هیات هندبال این شهرستان، محمدی مدیرت مجموعه رستوران حاتم و حامی مالی و اسپانسر این دوره از مسابقات و همه دست اندرکاران برگزاری این مسابقات بابت تمامی تلاش‌‌ها و زحمات جهت برگزاری شایسته و اعتلای هندبال بانوان استان فارس تشکر و قدردانی کرد.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=10880

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: