روستای اسماعیل‌آباد نه برق دارد نه کد آبادی

برپایی عزای اباعبدالله در دشت بالا

هیات رایت‌العباس شهرستان گراش که مراسم‌های عید و عزا را در روستاهای شهرستان برگزار می‌کند، با دعوت از مردم گراش، شب هشتم محرم را در روستای اسماعیل‌آباد اقامه‌ی عزا کرده‌ است.

به‌ گزارش پندری، مسجد امام رضای اسماعیل‌آباد، نرسیده به کسرالدشتِ دشت بالا، سه‌شنبه شب، ۲ مرداد ۱۴۰۲ میزبان عزاداران گراشی‌‌ بود.

عزاداران همزمان با نماز مغرب و عشا در مسجد و حسینیه اسماعیل‌آباد که سال ۹۸ ساخته شده حضور داشتند.‌ شیخ‌حسین صمیمی، سخنران این برنامه بود. او پیش از اینکه منبر خود را شروع کند، به برخی از مشکلات روستا اشاره کرد و از مسئولان خواست رسیدگی کنند.

مسلم برزگران، معاون فرماندار و طاهره فروزش،‌ بخشدار مرکزی گراش در جلسه حضور داشتند. فروزش بعد از پایان مراسم نیز پای صحبت‌های مردم روستا نشست.

نداشتن برق و کد آبادی، نیاز به مدرسه و ساخت یک آشپزخانه مسجد برای روستا برخی از مشکلات روستا بود که صمیمی از مسئولین و خیرین خواست کمک‌حال مردم روستا باشند. صحبت‌های اولیه با یکی از خیرین برای ساخت مدرسه پس از طی روند قانونی و هاهنگی با آموزش و پرورش و فرمانداری انجام شده است.

بعد از صحبت‌های سخنران، محمدحسن عباسپور روضه‌خوانی کرد و عزاداران به سینه زدند. در پایان از عزاداران پذیرایی شام به عمل آمد.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=12293

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: