یک دهه شصتی رئیس اداره گاز گراش شد

صبح امروز، چهارشنبه ۴ اسفندماه ۱۴۰۰، با حضور فرماندار گراش و رئیس بهره‌برداری شهرستان‌های شرکت گاز استان فارس، محمدرضا ابراهیمی به عنوان رئیس اداره گاز گراش معرفی شد.

به گزارش پندری، به نقل از روابط عمومی فرمانداری گراش، مجید غلام‌پور فرماندار گراش با اشاره به پایان گازسرانی به روستاهای بخش مرکزی گفت: گراش در جمع شهرستان‌های سبز استان فارس قرار گرفته است به طوری که ۹۹.۵ درصد جمعیت شهری و روستایی این شهرستان از گاز طبیعی بهره مند شده‌اند.

مجید غلام‌پور از برخورداری ۲ شهر و ۱۴ روستا شهرستان گراش از نعمت گاز طبیعی خبر داد و افزود: تعداد مشترکان گاز این شهرستان ۱۳ هزار ۵۰۰ است و سالانه حدود ۲۲ میلیون متر مکعب گاز در شهرستان توزیع و مصرف می‌شود.

وی گفت: برای گاز رسانی به بخش مرکزی بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان هزینه شده است و در حال حاضر به ۱۱ واحد صنعتی در شهر گراش گازرسانی شده و لازم است برای گازرسانی به ۸ واحد صنعتی دیگر گام‌های موثری برداشته شود.

مجید غلام‌پور برخورداری مردم از نعمت گاز را یکی از خدمات ارزنده نظام مقدس جمهوری اسلامی عنوان کرد و افزود: قدم‌های موثری در جهت توسعه گازرسانی برداشته شده است اما لازم است برای رسیدن به جایگاه واقعی این شهرستان بصورت شبانه‌روزی تلاش شود و امیدوارم با تعامل و جدیت و بکارگیری همه منابع و امکانات، با توجه به نیاز شهرستان شاهد شکوفایی بیش از پیش در این حوزه باشیم.

فرماندار گراش هدف از این انتصاب را بومی گزینی جهت خدمت بیشتر به مردم دانست و گفت: رئیس جدید از نیروهای بومی، جوان، خوشفکر و توانمند است که انتظار می رود با دقت، سرعت و صداقت در جهت پیشبرد اهداف و برنامه‌های این اداره گام‌های موثری بردارد .

تامین نیروی انسانی، تجهیز و افزایش امکانات اداری، تامین گازبان در روستاهای فداغ و خلیلی، تامین ۱۲ کیلومتر خط انتقال، تسریع در گازرسانی به واحدهای تولیدی و صنعتی از مهمترین مواردی بود که فرماندار در این جلسه به عنوان خواسته و مطالبات خود مطرح کرد.

نجیم مختاری رئیس بهره برداری شهرستان‌های شرکت گاز استان فارس در این جلسه، گفت: گازرسانی به خصوص به واحدهای صنعتی و تولیدی را به طور جدی دنبال می‌کنیم و یکی از سیاست‌های راهبردی شرکت است.

وی با اشاره به افزایش رضایت مندی مردم در حوزه گاز افزود: رعایت توصیه ایمنی و مصرف بهینه منابع انرژی بخصوص گاز طبیعی امری ضروری و مهم است.

محمد رضا ابراهیمی رئیس اداره گاز گراش گفت: خدمات رسانی به مردم در حوزه شرکت گاز را با جدیت با تعامل با دستگاه‌های اداری شهرستان و فرمانداری دنبال می‌کنیم و امیدوارم خدمت گذار خوبی برای مردم باشیم.

محمدرضا ابراهیمی متولد اردیبهشت‌ماه سال ۶۲ شهرگراش و دارای فوق لیسانس مهندسی نفت است. وی ۱۳ سال سابقه کار در شرکت های مناطق نفتخیز جنوب، شرکت ملی حفاری ایران، شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه فارس در کارنامه دارد که مهمترین آن می‌توان به سرپرستی اداره مهندسی مناقصات شرکت ملی حفاری و سرپرست شرکت پخش فرآورده های نفتی ناحیه مرودشت اشاره کرد.

 

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=6921

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: