دومین دوره‌ی لیگ تندرستی شروع شد

دومین دوره‌ی لینگ تندرستی، از امروز 24 مهرماه 1400 شروع شده است. برای شرکت در این لیگ می‌توانید به سایت لیگ تندرستی مراجعه و کلیپ ورزشی خودتان را بارگزاری کنید. گراش در اولین دوره‌ی این مسابقات توانست نائب‌قهرمان لیگ تندرستی در استان فارس شود.

به گزارش پندری گراش در دوره اول، با جمعیت بالای ۵‌ هزار توانست بیش از ۴ هزار کلیپ ورزشی در سایت بارگزاری و از بین ۳۶‌ شهرستان رتبه دوم را کسب کند. اسماعیل فروزان رئیس و نوره نظامی، نائب‌رئیس هیات ورزش‌های همگانی گراش هستند.

لیگ تندرستی چیست؟
▫️این لیگ با هدف کاهش کم‌تحرکی برگزار می‌شود یکی از جذاب‌ترین بخش‌های فدارسیون ورزش‌های همگانی است. بیش از ۳۰ هیات استانی و ۴۰۰ شهرستان از جمله گراش در این لیگ شرکت دارند.

این لیگ مخصوص چه افرادی است؟
▫️همه‌ی افراد، چه پیر چه جوان، مرد و زن، کودک و جوان می‌توانند در این لیگ شرکت کنند.

چطور می‌توان در این لیگ شرکت کرد؟
▫️به سایت لیگ تندرستی https://irantandorosti.org/ مراجعه کنید. در مرحله اول ثبت‌نام کنید. کلیپ‌های مربوط به هر روز را مشاهده کنید و آن‌ها را انجام دهید. سپس از تمرینات و ورزش‌های خودتان فیلم بگیرید و در سایت بارگزاری کنید. با ارسال هر فیلم، هم امتیازی برای استان کسب می‌کنید و هم از جوایز ۴۸ میلیون تومانی این لیگ بهره‌مند می‌شوید.

محمد مرادی رئیس سازمان آمادگی جسمانی فدراسیون ورزش‌های همگانی می‌گوید: «مهمترین تفاوت این دوره با دوره سال قبل این است که علاوه بر مخاطبان هیات‌های استانی، در لیگ دوم شاهد مشارکت نهادهایی مثل ورزش دانش آموزی، دانشجویی، ورزش کارگری، بسیج و زندان ها خواهیم بود. پیش‌بینی ما این است که در دومین دوره لیگ شاهد مشارکت بیشتری از مردم باشیم.»

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=5335

۱ نظر

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: