حضور کماندار گراشی در لیگ برتر کشور

مسابقات تیراندازی با کمان لیگ برتر کشور امسال در حالی برگزار خواهد شد که حمیدرضا محمدی، کماندار نام‌آشنای گراشی، در قالب تیم سهند تبریز به مصاف حریفان خواهد رفت. قهرمانی مسابقات استانی در رشته‌ی کمان کامپوند، در کارنامه‌ی محمدی دیده می‌شود.

سعید محمدی، رئیس باشگاه تیراندازی با کمان کیان در گفت‌وگو با پندری می‌گوید: «در رقابت‌های امسالِ لیگ تیراندازی باکمان، حمیدرضا محمدی به عنوان یکی از بازیکنان تیم سهند تبریز شرکت می‌کند.»

محمدی ادامه می‌دهد: «حمیدرضا با توجه به رکوردهای تمرینی خیلی خوبی که داشته، یکی از شانس‌های قهرمانی در این دوره از لیگ تیراندازی با کمان کشور محسوب می‌شود.»

لیگ امسال از پنجشنبه ۶ آبان به مدت ۷ هفته به صورت متمرکز به میزبانی فدراسیون تیراندازی با کمان در سایت مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار خواهد شد.

گفتنی است تیم ریکرو آقایان باشگاه کیان که شامل عبدالله محمدی، سعید محمدی و بنیامین خادمی است نیز برای حضور در لیگ خود را آماده کرده بودند، اما به دلیل عدم وجود اسپانسر، موفق به ثبت‌نام در لیگ نشدند. رئیس باشگاه کیان از مسئولین و خیرین خواسته که برای حضور ورزشکاران گراش در مسابقات کشوری کمک‌حال آن‌ها باشند.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=5402

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: