سرویس خبری آبان ۳, ۱۴۰۰

فعالیت‌های مجمع‌القرآنِ فاطمیون گراش به ایلام رسید

مدرسه علمیه امام محمدباقر(ع) دهلران با همکاری مجمع‌القرآن فاطمیون گراش به تربیت حافظان در میان طلاب مشغول می‌شود. این سومین مدرسه علمیه قرآن محور در کشور پس از مدرسه علمیه باقرالعلوم شهرستان گراش و مدرسه علمیه امامیه شهرکرد است که با همکاری مجمع‌القرآن فاطمیون فعالیت می‌کند.

بانوی گراشی رئیس بهزیستی شهرستان شد

دوشنبه ۳ آبان ماه ۱۴۰۰، آیین تکریم و معارفه رئیس اداره بهزیستی گراش با حضور فرماندار و معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی استان فارس در فرمانداری برگزار شد. در این مراسم از خدمات پنج ساله علی‌اکبر غلامی تقدیر و حلیمه خاتون ملکی به عنوان رئیس جدید اداره بهزیستی گراش معرفی شد.

جای خالی شهرستان‌های جنوب فارس در طرح جهش مسکن

از روز ۲۸ مهرماه ۱۴۰۰ ثبت نام متقاضیان برای واحدهای طرح تولید و تامین مسکن در ۳۱ استان و ۴۶۶ شهر در سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن به نشانی www.saman.mrud.ir آغاز شده است. نکته قابل توجه، نبود اسامیِ هیچ‌یک از شهرستان‌هایِ حنوبی استان فارس در این طرح می‌باشد.

حضور کماندار گراشی در لیگ برتر کشور

مسابقات تیراندازی با کمان لیگ برتر کشور امسال در حالی برگزار خواهد شد که حمیدرضا محمدی، کماندار نام‌آشنای گراشی، در قالب تیم سهند تبریز به مصاف حریفان خواهد رفت. قهرمانی مسابقات استانی در رشته‌ی کمان کامپوند، در کارنامه‌ی محمدی دیده می‌شود.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین

تصویر روز:

پیشنهادی