مجموعه خیرساز فنی‌وحرفه‌ای گراش / اولین فاز در مسیر افتتاح

اولین فاز مجموعه خیّرساز فنی‌حرفه‌ای گراش صبح امروز، ۸ خرداد ۱۴۰۱، با حضور کیانی، مدیرکل فنی‌حرفه‌ای فارس و مسئولین ادارات شهرستان مورد بررسی میدانی قرار گرفت.

به گزارش پندری، مجموعه فنی‌حرفه‌ای گراش در ابتدای جاده اوز و جنب میدان ولایت واقع گردیده که مشتمل بر چند فاز همچون: سالن آموزش، سالن اداری، خوابگاه و… خواهد بود. حاج محمدرضا محسنی خیّر نیک‌اندیش گراشی نیز بانی این مجموعه است.

▫️براساس اظهارات مهندسین و مسئولین پروژه در بازدید صبح دیروز، مشکلاتی همچون بحث گازرسانی، شبکه و انشعاب آب، پروانه ساخت و تصرف قسمتی از زمین این پروژه بررسی شد. در بررسی میدانی هر کدام از مسئولین مربوطه به ارائه گزارش و راه‌حل در خصوص مشکلات موجود پرداختند.

جلسه جمع‌بندی پیرامون مشکلات این پروژه نیز در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد. وقارفرد، به عنوان نماینده خیّر سه موضوع را مطرح نمود که مطالبه‌گری و آینده‌نگری خیرین را نشان می‌دهد:

اولین موضوعی که باید مطرح شود این است که این مجموعه یک پروژه عظیم محسوب می‌شود که در ۶ فاز به بهره‌برداری خواهد رسید. اهمیت مجموعه از این حیث قابل توجه است که سبب اشتغال تعداد زیادی از افراد خواهد شد. در خواست ما تعیین یک ردیف بودجه مشخص است که در کنار کمک‌های خیّر بتوان بهتر عمل نمود.

مورد بعد، اداره کردن این مجموعه است. از مدیران و مسئولین درخواست دارم این موضوع را پیگیری کنند که متخصصان و نیروهای بومی، کار را در دست بگیرند.

همچنین وقارفرد به عنوان نماینده خیّر، پای‌ کار بودن مسئولین را باعث دلگرمی خیّرین دانست و اظهار داشت در زمینه تجهیز مجموعه تمامی مسئولین از جمله مدیر کل فنی‌حرفه‌ای استان پبش‌قدم شوند. وقارفرد همچنین در جلسه جمع‌بندی پیشنهادی به شهرداری و دیگر مسئولین ارائه نمود.

پیش‌بینی آینده شغلی فارغ‌التحصیلان این مجموعه نیز باید مورد توجه قرار گیرد. پیشنهاد می‌کنم در کنار این مجموعه چند دهن مغازه نیز ساخته شود که با اجاره محدود در اختیار افرادی که در این مجموعه آموزش خواهند دید قرار گیرد.

در ادامه موضوع منابع انسانی و تجهیز مجموعه نیز مطرح گردید که در این خصوص کیایی، مدیر کل فنی‌حرفه‌ای استان، افزود: «بحث نیروی انسانی را تا اندازه‌ای که در استان بشود حل و فصل نمود ما پیگری و تا حصول نتیجه در کنار پروژه هستیم. اما در صورتی که کار فراتر از استان باشد، نیازمند مساعدت و همکاری جناب حسین‌زاده خواهد بود که نامه‌نگاری‌های آن را در سطح ملی انجام نمایند.»

همچنین وی اظهار داشت: «در این مجموعه و در فاز اول ما دو کارگاه داریم که آماده تجهیز است که تا حد امکان در این زمینه کمک خواهیم کرد. یک نیازسنجی باید صورت گیرد و قاعدتا باید رشته‌ای شروع به کار کند که مورد نیاز و استقبال واقع گردد.»

همچنین فرماندار و دکتر حسین‌زاده نیز ضمن تقدیر و تشکر از خیّر این پروژه، از دستگاه‌های اجرایی شهرستان در خواست همکاری بیش از پیش را داشته و تدابیر لازم جهت رفع موانع را ارائه نمودند.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=8539

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: