نشست‌های آغازین فرماندار جدید با مسئولان و سمن‌ها

اولین دیدارهای سرپرست جدید فرمانداری گراش با شورا و شهردار و انجمن حافظان محیط زیست بود. او 10 خرداد در ستاد تنظیم بازار نیز حضور داشت.

به گزارش پندری به نقل از روابط عمومی فرمانداری گراش سه‌شنبه ۱۰ خردادماه ۱۴۰۱، محمود طاهرزاده سرپرست فرمانداری گراش در نشست با اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار گراش، گفت: توجه به قانوان، هم افزایی و تعامل همه جانبه مسئولین لازمه حل مشکلات شهرستان است.

محمود طاهرزاده با بیان اینکه همه باید برای رفع مشکلات شهرستان گام برداریم، گفت: پرداختن به حاشیه‌ها آفت اصلی خدمت است و نیازکه مدیران و مسئولین شهرستان از ورود به حاشیه‌ها پرهیز کنند و در خدمت صادقانه به مردم تلاش داشته باشند.

وی با بیان اینکه شرایط خدمت در دولت مردمی سیزدهم مهیا شده است، افزود: ادارات و دستگاه‌های اجرایی وظیفه دارند در جهت رفع مشکلات مردم و توسعه زیرساخت‌های شهرستان گام بردارند.

سرپرست فرمانداری گراش با بیان اینکه شوراها حلقه اتصال بین دولت و مردم هستند، خاطر نشان ساخت: بهترین توفیق خدمت صادقانه به مردم است و شورای اسلامی در خط مقدم خدمت به مردم قرار دارد.

محمود طاهرزاده نماینده دولت سیزدهم در شهرستان گراش گفت: شهرستان نیازمند انجام کار میدانی بیشتر و تلاش مضاعف مسئولین برای رفع مشکلات است و در این راستا از همه ظرفیت‌ها و توانمندی‌های شهرستان استفاده خواهد شد.

علیرضا دانشور رئیس شورای اسلامی شهر گراش با تاکید به تعامل اعضای شورا اسلامی شهر و شهرداری گراش با دستگاه‌ها و نهاد‌های سطح شهرستان افزود: «یقینا رفع مشکلات و توسعه شهرستان با تعامل و همدلی محقق می‌شود و در این راستا آماده همکاری و تعاملی دو سویه با تمامی دستگاه ‌ها و ارگان‌های سطح شهرستان هستیم.»

وی ضمن عرض تبریک انتصاب سرپرست جدید فرمانداری گراش، گفت: «زمینه کار و تلاش مضاعف در گراش فراهم است و امیداوریم کاستی‌ها و کمبودها با تلاش و پشتکار مدیران برطرف شود.»

رئیس شورای اسلامی شهر گراش با اشاره به برخی از مشکلات شهر گراش خواستار بکار گیری مدیران پاسخگو، کاردان، پاکدست و جهادی در شهرستان شد. در این نشست صمیمی اعضای شورای اسلامی شهر به برخی از مشکلات اشاره و خواستار پیگیری آن شدند.

اعضای شورای اسلامی روستای فداغ در دیدار جداگانه با سرپرست فرمانداری گراش مسائل و مشکلات خود را پیگیری کردند. در این جلسه بخشدار مرکزی و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیز حضور داشتند

محیط‌زیستی‌ها به دیدار فرماندار رفتند

محمود طاهرزاده سرپرست فرمانداری گراش با اعضای انجمن حافظان محیط زیست و دوستداران طبیعت جهت پیشبرد اهداف و برنامه‌های حفاظت از محیط زیست شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری گراش، چهارشنبه، ۱۱ خرداد ۱۴۰۱، سرپرست فرمانداری گراش در این دیدار حفاظت و حمایت از محیط زیست را وظیفه‌ای همگانی و کاری ارزشمند دانست و گفت: «با آموزش و آگاهی بخشی به جامعه می توان زمینه افزایش مشارکت عمومی را فراهم و مسئولیت‌پذیری شهروندان را برای جلوگیری از تخریب طبیعت و محیط زیست تقویت کرد.»

محمود طاهرزاده با اشاره به نقش تاثیر‌گذار انجمن‌های مردم‌نهاد در حفاظت از طبیعت و محیط زیست، افزود: «محیط زیست متعلق به یک نسل نیست و انتظار است انجمن حافظان محیط زیست ارتباط تنگاتنگی با مردم و مسئولین داشته باشند تا از این طرق فرهنگ حفاظت محیط زیست را گسترش دهند.»

وی تصریح کرد: «مهمترین مزیت سمن‌ها و تشکل‌های مردمی انجام امور عام‌المنفعه با رویکرد اجتماعی و فرهنگی در جامعه است و رمز موفقیت این نهادها، فعالیت در چارچوب وظایف تخصصی و دوری از مسایل حاشیه‌ای است.»

در این جلسه اعضای انجمن حافظان محیط زیست گراش ضمن بیان مشکلات و چالش‌های پیش رو بر همکاری و حمایت همه‌جانبه دستگاه‌های دولتی در شهرستان تاکید کردند.»

ابراهیم مهرابی عضو انجمن حافظان محیط زیست گراش گفت: «انجمن حافطان متشکل از گروه‌های مختلف مردمی است که عملکرد آنها محدود به شهر گراش نیست و در زمینه فرهنگ و طبیعت فعالیت می‌کنند.»

وی آمادگی انجمن را جهت هر گونه همکاری و تعامل با مجموعه‌‌های دولتی شهرستان را اعلام کرد.

ستاد تنظیم بازار اجازه کمبود کالا در بازار را ندهد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری گراش سه‌شنبه ۱۰ خردادماه ۱۴۰۱، جلسه ستاد تنظیم بازار به ریاست محمودطاهرزاده سرپرست فرمانداری گراش و با حضور اعضای ستاد برگزار شد.

سرپرست فرمانداری گراش در این جلسه بر تامین کالاهای اساسی، نظارت و کنترل قیمت‌های در حین توزیع تاکید کرد و گفت: ستاد تنظیم بازار باید با عرضه به موقع کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم، اجازه کمبود کالا در بازار را ندهد.

محمود طاهرزاده با تاکید بر استمرار نظارت و بازرسی‌های دقیق بر بازار و رصد قیمت ها به صورت مستمر،گفت: نظارت ها باید موثر و برای مردم قابل لمس باشد چرا که حمایت از منافع و معیشت مردم و مقابله با تخلف‌ها موثر در بی‌ثباتی بازار نظیر احتکار، گران فروشی و اختفای کالاهای مورد نیاز مردم در شرایط فعلی مورد تاکید قرار دارد.

وی با اشاره به اجرای طرح هدفمندسازی ارز ترجیحی از سوی دولت در چند روز گذشته، تصریح کرد: مردمی شدن طرح از سوی دولت در دست اقدام و اجرا است و حضور فعال، چشمگیر و شبانه روزی ستاد تنظیم بازار در این روزها بیش از پیش ضرورت دارد.

طاهرزاره بر برخورد جدی با افراد سودجو و بر هم زنندگان نظم بازار تاکید کرد و افزود: مایحتاج ضروری و کالای اساسی مورد نیاز شهروندان به وفور وجود دارد که نیاز است با نظارت کامل جلوی هرگونه سوء استفاده از تحولات بازار گرفته شود و با هرگونه تخلف برخورد قانونی صورت گیرد

در این جلسه گزارشی از وضعیت بازار و نحوه بازرسی‌ها و نظارت‌ها و تامین کالاهای اساسی مردم توسط اعضا ارائه و تصمیات جدیدی گرفته شد که تامین به موقع کالاهای اساسی مورد نیاز مردم، برگزاری جلسات به صورت هفتگی، قیمت گذاری کالاها، نظارت و بازرسی بر واحدهای صنفی و برخورد با متخلفین از مهمترین مصوبات آن بود.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=8594

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: