عملکرد یک‌ساله‌ی نماینده‌ی مردم در مجلس در ۱۴۷ صفحه

کتابچه گزارش عملکرد یک‌ساله مهندس حسین‌زاده نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز و عضو کمیسیون انرژی مجلس، به صورت الکترونیک (PDF) منتشر شد. افزایش اعتبارات درمانی و عمرانی حوزه انتخابیه، اخذ چند مجوز مهم صنعتی و درمانی، صدور ۶۴ سوال و تذکر و حمایت از ۲۰ طرح، از جمله عملکرد حسین‌زاده‌ است.

به گزارش پندری و به نقل از روابط عمومی حسین‌زاده، تصویب منطقه ویژه اقتصادی لارستان، اخذ مجوز پروژه بزرگ ۱۴۰ میلیون یورویی تقویت فشار میادین گازی خنج، جذب بودجه جهت تکمیل جاده چک‌چک و تونل بالنگستان، اخذ موافقت‌نامه اصولی بیمارستان ۱۰۰ تختخوابی خیرساز راهپیما اوز، جذب بیشترین بودجه محرومیت‌زدایی، افزایش اعتبارات دانشکده‌های علوم پزشکی و راه‌های جنوب استان فارس، پیگیری احداث دو کارخانه بزرگ صنعتی، اخذ مجوز ایجاد ۵ طرح صنعتی و اینترنت‌دار شدن روستاها از جمله اقدامات حسین‌زاده از آغاز به کار مجلس شورای اسلامی تا هفتم خرداد ماه ۱۴۰۰ است.

حسین‌زاده همچنین در سال نخستِ یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، ۲۱ تذکر و ۴۳ سوال خطاب به وزرا امضا کرده که بخشی از آن‌ها از سوی دیگر نمایندگان تهیه شده است. او ۲۰ طرح هم ارائه یا از آن‌ها حمایت کرده است. بیش از ۵۰ دیدار نیز با وزرا، معاونان رئیس‌جمهور، معاونان وزرا و مقامات کشوری جهت پیگیری مشکلات حوزه انتخابیه انجام داده است.

این کتابچه در چهار فصل شامل فعالیت‌های ملی (پارلمانی و نظارتی)، مهمترین اقدامات در حوزه انتخابیه، گزارش دفاتر ارتباطات مردمی لارستان، خنج، گراش و اوز و با مردم (گالری عکس) تدوین شده است.

در مقدمه این گزارش آمده است: «وحدت، همدلی و نگاه عدالت‌محور به سراسر حوزه انتخابیه مهمترین اولویت نماینده و مجموعه تحت امر ایشان بوده و تلاش شده تا در تمامی اقدامات و پیگیری‌ها این مهم رعایت شود.»

گفتی است، حسین‌زاده در سال نخست عضو کمیسیون انرژی مجلس، رئیس کمیته نفت و فرآورده‌های نفتی، عضو فراکسیون‌های ورزش، حمایت از سرمایه‌گذاری خارجی، دانش‌بنیان، مرزنشینان دریایی، عشایر و انرژی‌های نو نیز بود.

نسخه PDF این کتابچه را از «اینجا» دریافت کنید.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=3869

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: