افتتاح ایستگاه دوم آتش‌نشانی در گراش

ایستگاه شماره 2 آتش‌نشانی گراش همزمان با هفته دولت افتتاح شد.

به گزارش پندری، امروز پنجشنبه ۶ شهریور ۹۹ همزمان با پنجمین روز از هفته دولت، ایستگاه دوم آتش‌نشانی گراش با حضور جمعی از مسئولین افتتاح شد.

ایستگاه شماره ۲ آتشن‌شانی و خدمات ایمنی شهرداری گراش جنب موتوری شهرداری در ابتدای خیابان ریحان قرار دارد. به گزارش روابط عمومی شهرداری گراش بالغ بر ۳۶۰ میلیون تومان برای افتتاح این ایستگاه هزینه شده که ۱۳۰ میلیون تومان بابت بازسازی ساختمان و ۲۳۰ میلیون تومان بابت بهسازی و نصب تجهیزات بر روی خودروهای این ایستگاه بوده است.

عبدالحسین مهروری سرپرست شهرداری گراش، در مراسم افتتاح این ایستگاه ضمن تبریک هفته دولت، گفت: «باتوجه به گسترش شهر و نیاز به سرعت عمل و واکنش سریع در حوادث، راه‌اندازی ایستگاه دوم آتشن‌شانی در سمت دیگر شهر احساس می‌شد که مجموعه‌ی شهرداری با همت کارکنان ظرف مدت ۲۰ روز مکان را آماده کرده و به بهره برداری رساند.»

همچنین به گزارش هفت‌برکه، بخشایش‌پور امام جمعه گراش نیز گفت: «از شهردار محترم و شهردار سابق تشکر می‌کنم که با تمام وجود زحمت کشیدند. هر خدمتی انجام می‌شود خدمات نظام به مردم است. اگر تحریم‌ها همه جانبه به هر کشوری وارد می‌شد شرایط بدی به وجود می‌آمد ولی این پیشرفت که در ۴۲ سال می‌بینیم از برکات نظام اسلامی است. البته هنوز هم کار برای انجام دادن زیاد است.»

اصغر فرودی، فرماندار گراش در مراسم افتتاح آتش‌نشانی گفت: «کار آتش‌نشانی با خطر همراه است و با زحماتی که در سال‌های اخیر کشیده شد شاهد مدیریت نسبتا موفق شهری هستیم هم در دوره چهارم و دوره پنجم کارهای زیربنایی خوبی در شهر انجام شد.»

فرماندار با اعلام معرفی نماینده استاندار اظهار داشت: «از سوی استانداری، آقای مهرآفرین که سابقه بیست و چند ساله‌ای در امور اداری دارند برای کمیسیون ماده ۱۰۰ معرفی شد و از این به بعد در مدیریت شهری مشکل نخواهیم داشت. با یک دست شدن مدیریت شهری و حضور آقای مهروی روند مناسبی به وجود آمده که ما را به آینده امیدوار می‌کند و برای دهه فجر توقع ما بیشتر است.»

فرماندار گراش درباره توقع خود از شهرداری گفت: «درخواست ما تسریع در الکترونیک شدن شهرداری، رسیدگی به محله‌ها، جلوگیری از ساخت و سازهای غیرقانونی و توجه به بافت ناکارآمد و فرسوده شهری است.»

گفتنی است، ایستگاه شماره یک آتش‌نشانی در بلوار شیخ احمد انصاری، جنب پمب بنزین قرار دارد.

تصاویر مسعود فتوحی، عکاس پندری را از این مراسم ببینید:

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=1427

عبدالمهدی قنبری

عبدالمهدی قنبری

من از سال 1388 با دنیای وب آشنا شدم و علاقه زیادی به مباحث فناوری، برنامه نویسی و حوزه های تکنولوژی و رسانه دارم.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: