در دیدار فرماندار با مدیرعامل برق منطقه‌ای فارس مطرح شد؛

روشنایی و گسترش زیرساخت‌های برق شهرستان گراش

محمود طاهرزاده فرماندار گراش در سفر یک روزه به شیراز در دیدار با حمیدرضا کریمی‌فرد مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس خواستار تامین روشنایی بلوار خلیج فارس ورودی گراش از سمت لار و راه‌اندازی پست فوق توزیع برق در بخش ارد شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری گراش روشنایی خیابان‌ها و معابر شهری و روستایی، تامین روشنایی ورودی روستاها و گسترش زیرساخت‌ها در شهرک‌های تازه تاسیس به ویژه پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن از مهمترین درخواست‌های فرماندار گراش در این دیدار بود.

فرماندار گراش خواستار راه‌اندازی پست فوق توزیع برق در بخش ارد شد و افزود: با توجه به افزایش بار مصرف و توسعه صنعتی در گراش و نیز راه‌اندازی ایستگاه‌های پمپاژ خط لوله‌ی انتقال نفت از جنوب غربی به جنوب شرقی کشور، در روستای فداغ و ایجاد ناحیه صنعتی در بخش ارد و روستای فداغ در آینده نزدیک و قول مساعدت مدیر عامل برق منطقه‌ای استان فارس، احداث پست سوم فوق توزیع برق شهرستان در بخش ارد ضروری است.

محمود طاهرزاده از عدم روشنایی بلوار خلیج فارس در محور گراش_ لار گلایه کرد و گفت: بلوار خلیج فارس چند سال است که بلاتکلیف رها شده و ایمن‌سازی و تامین روشنایی مسیر بلوار یکی از ضروریات و مطالبه به حق مردم شهرستان است.

وی با تاکید بر لزوم تقویت زیرساخت‌های حوزه برق در شهرستان، افزود: زیرساخت‌های توزیع برق این شهرستان ضعف دارد و برای ارائه خدمات مطلوب به بهره‌برداران باید تقویت شود و از شرکت توزیع نیروی برق استان انتظار می‌رود نسبت به رفع مشکلات روشنایی معابر شهری و روستایی شهرستان به ویژه در ورودی روستاها به لحاظ ایمن‌سازی اقدام کند.

در این دیدار پیشنهادات فرماندار برای تامین روشنایی برق بلوار خلیج فارس و تقویت زیرساخت‌های روشنایی در معابر مورد موافقت مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس قرار گرفت.

در این جلسه که با حضور جعفری، معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری گراش و فروزش، بخشدار مرکزی بود، حمیدرضا کریمی‌فرد مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس نسبت به تقویت زیرساخت‌های حوزه برق شهرستان گراش قول مساعدت داد.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=12140

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: