آسمانه‌ «۲» در راه است

مجموعه دوم برنامه آسمانه در تاریخ جمعه ۱۲ آذر ۱۴۰۰ در کارانسرای تاریخی معتمد ضبط شد. مصطفی خورشیدی، علی‌اکبر شامحمدی و بتول نادرپور در این برنامه حضور دارند.

پندری: مجموعه دوم برنامه آسمانه در تاریخ جمعه ۱۲ آذر ۱۴۰۰ در کارانسرای تاریخی معتمد ضبط شد. مصطفی خورشیدی، علی‌اکبر شامحمدی و بتول نادرپور در این برنامه حضور دارند. ضبط این مجموعه با حضور هنرمندانی از لارستان، گراش و خور با همکاری گروه‌های رسانه‌ای آرمان، دیدار و استودیو آوامان انجام شده است.

در صفحه‌ی اینستاگرامی رسانه‌ی دیدار نوشته شده:
این برنامه به ضبط آثار هنرمندان در فضای استودیویی اختصاص دارد که هدف آن ضبط و تدوین با کیفیت آثار هنرمندان شاخص منطقه و همچنین حمایت از هنرمندانی است که آثار هنری خود را به زبان مادری یا در فضای فرهنگی/اجتماعی زیست‌بوم خود خلق می‌کنند.

در این برنامه مهمانان هنرمند ما از شهرستان گراش آقایان مصطفی خورشیدی و علی‌اکبر شامحمدی چند قطعه شعر را در قالب‌های مختلف اجرا کردند. همچنین خانم بتول نادرپور داستان کوتاهی را از مجتبی بنی‌اسدی و افسانه‌ای از کتاب «کائت شاو» اجرا کردند.

هنرمندان ما در این برنامه از شهرستان لار آقایان خلیل رویینا و عبدالرضا مفتوحی بودند که آثاری را به زبان مادری اجرا کردند و خانم صمصامی داستانی را از آقای محسن نیرومند با عنوان «پنج دقیقه سکوت» اجرا کردند.

همچنین نوید بازیار از شهر خور روایتی از جوانمرد گمنام خور، مرحوم جاسم قطبا برای آسمانه داشتند. این برنامه در مرحله تدوین قرار گرفته است و انتشار آن از ماه آینده در خبرگزاری‌های لارستان و گراش آغاز خواهد شد.

تهیه مجموعه‌ی دوم آسمانه، با مشارکت کاروانسرای تاریخی حاج‌غلامرضا معتمد(در کوی گاله لار) و جناب آقای محمدرضا معتمد متولی این کاروانسرا انجام شده است.

📲فصل اول آسمانه را می‌توانید در صفحه‌ی ایسنتاگرامی رسانه دیدار دنبال کنید.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=5916

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: