مناسبت هفته فراجا؛

صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی گراش

به گزارش روابط عمومی فرمانداری گراش شنبه ۱۵ مهرماه ۱۴۰۲، به مناسبت هفته فراجا صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی با حضور محمود طاهرزاده فرماندار گراش، حجت السلام سید محمد باقر بخشایش پور امام جمعه، فرماندهان نظامی و انتظامی، رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب، مسئولین دستگاه های اجرایی، پیشکسوتان عرصه نظم و امنیت و خیرین امینت ساز در فرماندهی انتظامی شهرستان برگزار شد.
فرماندار گراش در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عرصه نظم و امنیت، هفته فراجا را تبریک گفت و افزود: رکن اصلی توسعه و پیشرفت همه جانبه کشور، امنیت است.

محمود طاهرزاده با بیان اینکه شاخص‌های امنیتی در گراش رشد قابل توجهی داشته است، تصریح کرد: ارتقای شاخص‌های امنیتی در شهرستان بواسطه اتحاد، انسجام و وحدتی است که بین مسوولان و نیروهای انتظامی و هماهنگی و همراهی مردم، بسیج، سپاه و دستگاه قضایی محقق شده است.

وی با بیان اینکه شهروند قانون‌مدار، پلیس خدمتگزار شعار هفته فراجا در سال جاری است، گفت: شهروندان با قانون‌مداری پشتیبان و یاور پلیس در خدمتگزاری و تامین امنیت و نظم در جامعه باشند.

طاهرزاده خاطر نشان ساخت: ایجاد و حفظ امنیت در جامعه به تنهایی برای نیروی انتظامی مقدور نیست بلکه مردم و همه بخش های جامعه باید در این امر وظیفه خود را انجام دهند.

حجت السلام سید محمد باقر بخشایش پور امام جمعه گراش نیز در این مراسم با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری نیروی انتظامی را ستون فقرات امنیت کشور عنوان کرد و افزود: ایجاد نظم و امنیت دو ویژگی مهم نیروی انتظامی است.

وی افزود: صیانت از تقوای فردی و اجتماعی نیروی انتظامی را راست قامت نگه داشته است.

سرهنک کرامت کریمی فرمانده انتظامی شهرستان گراش همچنین در این مراسم با اشاره به شعار شهروند قانونمدار، پلیس خدمتگزار در هفته انتظامی، افزود: نیروی انتظامی همواره خود را سرباز ولایت و خادم مردم در تامین امنیت پایدار در جامعه می‌داند و از اقتداری که به واسطه خون هزاران شهید به دست آمده با جان و دل حراست می‌کند.

وی با بیان اینکه تمام سعی و تلاش ما برقراری نظم و آرامش در جامعه است گفت: مردم گراش می‌توانند در تمام ساعت های شبانه روز با پلیس در تماس باشند و نقطه نظرات و پیشنهادات خود را برای امنیت و آسایش مطرح کنند.

در این مراسم از پیشکسوتان عرصه نظم و امنیت و پرسنل فرماندهی انتظامی شهرستان در رده های مختلف تجلیل شد.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=12621

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: