پندری گزارش می‌دهد:

پیش‌ثبت‌نام ۷۸ نفر برای انتخابات مجلس + اسامی | سهم گراش ۱۲ نفر

اسامی افراد حاضر در فهرست پیش‌ثبت‌نام انتخابات مجلس، زمستانی داغ را برای منطقه نوید می‌دهد. 78 نفر در حوزه انتخابیه لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم برای حضور در انتخابات اعلام آمادگی ‌کرده‌اند که از این تعداد 12 نفر از شهرستان گراش هستند.

به گزارش پندری، انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی که اسفندماه امسال برگزار می‌شود، با پیش‌ثبت‌نام کلید خورد. در اولین گام افراد متقاضی نامزدی انتخابات مجلس، باید با مراجعه به سایت وزارت کشور مدارک درخواستی را بارگذاری می‌کردند.

در نهایت به صورت رسمی اسامی افرادی که از حوزه انتخابیه لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم در این سامانه ثبت نام کرده‌اند اعلام نشد، اما اطلاعات و اسامی این افراد به صورت غیررسمی به دست پندری رسیده است. اسامی ۷۸ نفر در فهرست پیش‌ثبت‌نام به چشم می‌خورد.

از این تعداد ۱۲ نفر از شهرستان گراش هستند. به جز حسین‌زاده، نماینده فعلی مجلس، اسامی یازده نفر دیگر به شرح زیر است: جواد اسدی، محسن حسن‌زاده، احمد حسن‌نژاد، فرهاد حسین‌شیری، مهدی دژآباد، داریوش سپاده، حسینعلی حسین‌شیری، قاسم فرسوده، حسن وقارفرد، محمد ناصری و علی عظیمی.

اما از ۴ شهرستان دیگر نیز چهره‌های شاخصی پیش‌ثبت‌نام خود را کامل کرده‌اند. افرادی چون سیدمحسن آیت‌اللهی، فرزند آیت‌الله آیت‌اللهی؛ علاءالدین بروجردی، نماینده ادوار مجلس و داماد آیت‌اللهی، کرامت‌اله تقوی، پژوهشگر جویمی و نامزد ادوار مجلس؛ ابوطالب روئینا، رئیس سابق شورای شهر لار؛ حسین فرج‌پور، نماینده ترک‌های لار؛ عبدالرحیم مقیمی، معاون سابق فرماندار لار و رئیس سابق ارشاد لار از جمله این افراد هستند.

اما گمانه‌زنی‌هایی درباره ثبت‌نام بعضی افراد در سایر حوزه‌های انتخابیه نیز وجود دارد؛ افرادی چون جمشید جعفرپور، نماینده ادوار مجلس؛ اسماعیل محبی‌پور، معاون سیاسی سابق استاندار و مصیب علیشیر، نامزد دور قبل انتخابات مجلس.
طبق قوانین انتخابات، افراد بعد از ثبت‌نام و حتی بعد از تایید صلاحیت امکان تغییر حوزه انتخابیه‌ی خود را دارند.
ممکن است این افراد برای جلوگیری از فشار سایر نامزدها، بعد از ثبت‌نام قطعی یا تایید صلاحیت حوزه انتخابیه خود را به لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم تغییر دهند.

به گزارش پندری، نتایج صحت‌سنجی مدارک داوطلبان از ۲۷ شهریور اعلام شده است. این افراد در صورت تایید تایید مدارک ۶گانه‌ی در نهایت از ۲۷ مهر تا ۳ آبان می‌توانند ثبت‌نام نهایی خود را انجام دهند.

امکان ثبت اعتراض برای افرادی که مدارک آن‌ها تایید نشده از ۲۷ شهریور تا ۲ مهر وجود دارد.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=12580

۱ نظر

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: