امام جمعه گراش: بی‌توجهی وزیر به خیرین، بی‌حرمتی بود

امام جمعه گراش با اشاره به سفر رئیس جمهور به استان فارس و حضور وزیر بهداشت در شهرستان‌های جنوبی فارس، این حرکت را باعث ایجاد اعتماد ملت به دولت دانست. وی همچنین عدم توجه وزیر به خیرین شهرستان گراش را بی‌حرمتی دانست و از اعتراض شدید خود به دکتر عین‌اللهی خبر داد.

به گزارش پندری، حجت‌الاسلام بخشایش‌پور، امام جمعه گراش، در خطبه دوم نماز جمعه ۲۳ مهر ۱۴۰۰، ضمن تشکر از آیت‌الله رئیسی بابت انجام سفرهای استانی و حضور ایشان در استان فارس گفت: حضور بدون تشریفات و ارتباط چهره به چهره با آحاد مردم کار مهمی در ایجاد اعتماد ملت به دولت است. این امر یکی از گام‌هایی است برای پایان بخشیدن به مدیریت کشور از پشت میز. اینجاست که تفاوت یک روحیه و تفکر انقلابی و غیر انقلابی مشخص می‌شود. اگر در جایی مسئول انقلابی راس کار باشد، آن وقت تبعیض کنار می‌رود. یک پوست‌اندازی مسئولان در سطح کشور باید صورت بگیرد.

امام جمعه گراش به حضور ۳۵ دقیقه‌ای نماینده ویژه رئیس جمهور در گراش نیز واکنش نشان داد و گفت: بنا بود سفر وزیر بهداشت فقط در چهار شهرستان لارستان، خنج، گراش و اوز باشد اما با توجه به اینکه عارضه‌ای برای آقای میرکاظمی، نماینده ویژه رئیس جمهور در شهرستان‌های لامرد و مهر پیش آمده بود، لازم بود دکتر عین‌الهی در این دو شهرستان نیز حضور یابد و گزارش را در شورای اداری استان ارائه دهد.

حجت‌الاسلام بخشایش‌پور به کار غیر اخلاقی وزیر بهداشت نیز اشاره کرد و گفت: بند بند و ذره ذره‌‌ی منابع‌ای که در شهرستان ایجاد شده، توسط خیرین و سخاوتمندان عزیزی انجام شده که بعضا حتی بدن‌های آن‌هاهم به وطن باز نگشته است. بعضی از آن‌ها به دلیل کمک و ایجاد ظرفیت‌های بالقوه در گراش، در کشور‌های دیگر به زندان رفته‌اند و با مشکلات فراوانی روبرو شده‌اند. جا داشت آقای وزیر یک دیدار و تقدیر و تشکر از این بزرگواران خیر در شهرستان انجام دهند که متاسفانه صورت نگرفت. یک کار بی‌حرمتی و به دور از اخلاق بود.

خطیب جمعه گراش همچنین افزود: در همین راستا مراتب اعتراض خود را همان روز به وزیر و همچنین نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی رساندم. دکتر عین‌الهی ضمن عذرخواهی از این حرکت غیر عمد، قول دادند در آینده به عنوان وزیر بهداشت در گراش حضور خواهم یافت و از خیرین و سخاوتمندان تقدیر و تشکر خواهم کرد.

امام جمعه گراش در پایان خطبه از دکتر حسین‌زاده نیز بابت تلاش‌های جهادی به جهت انجام هماهنگی‌های لازم برای حضور وزیر متناسب با نیاز منطقه تشکر و قدردانی کرد.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=5314

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: