وزیر آمد، افتتاح کرد و رفت

وزیر بهداشت صبح امروز، ۲۲ پنجشنبه مهرماه طبق برنامه‌ای که حداقل سه بار تغییر کرد، حدود ساعت ۸:۳۰ وارد گراش شد. او پس از افتتاح «بخش رادیوتراپی» و «بخش جدید شیمی‌درمانی» مرکز آموزشی درمانی امیرالمومنین علی(ع) گراش، از کلینیک بیمارستان نیز بازدید کرد و ساعت ۹:۰۵ از گراش خارج شد.

به گزارش خبرنگار پندری، دو روز پیش برخی کانال‌های خبری، از حضور وزیر بهداشت در منطقه در روز چهارشنبه خبر دادند. در حالیکه یک روز بعد خبرهای قطعی نشان از این داشت که دکتر عین‌الهی، وزیر بهداشت، به عنوان نماینده‌ی ویژه‌ی رئیس‌جمهور پنجشنبه به حوزه انتخابیه لارستان، خنج، گراش و اوز سفر خواهد کرد و وزیر راه و شهرسازی نیز به مهر و لامرد خواهد رفت.

در حالیکه برنامه‌ریزی‌ها خبر از برگزاری یک شورای اداری در گراش با حضور مسئولین چهار شهرستان می‌داد، این برنامه به هم ریخت و سهم گراش از حضور وزیر بهداشت فقط نیم ساعت بود. سه ارگان فرمانداری، علوم پزشکی و دفتر نماینده، هر کدام برنامه‌ریزی‌هایی برای حضور وزیر داشتند که بعد از هماهنگی‌ها، قرار بود ساعت ۸:۳۰، در ورودی شهر از وزیر استقبال شود. اما ساعت ۸ به خبرنگاران پیامی مبنی بر تغییر ساعت برنامه‌ها رسید. این خبر می‌گفت برنامه تغییر کرده و استقبال از وزیر، به ساعت ۸:۱۰ و آن هم به جلویِ بیمارستان انتقال یافته است.

حضور وزیر در گراش با استقبال و خوشامدگویی مسئولین در حیاط کلینیک تخصصی مولی‌الموحدین(ع) انجام شد. او بعد از افتتاح «بخش رادیوتراپی» و «بخش جدید شیمی‌درمانی» از این بخش‌ها بازدیدی نیز انجام داد.

سپس او به همراه مسئولین سری به کلینیک تخصصی و فوق‌تخصصی مرکز آموزشی درمانی مولی‌الموحدین(ع) زدند و از روند تکمیل ساختمان این پروژه بازدید کرد. دکتر عبدالهی و دکتر محقق، رئیس و معاون دانشکده علوم پزشکی گراش به وزیر گفتند: «این کلینیک در دهه‌ی فجر امسال افتتاح خواهد شد.»

این در حالی‌ است که مهندس هادی‌پور، مدیر بیمارستان امیرالمومنین(ع) گراش، ۱۱ آبان‌ماه ۹۹ نیز در نشست خبری دانشکده علوم پزشکی گفته بود: «ساختمان کلینیک مولی‌الموحدین گراش در دهه فجر ۹۹ آماده و افتتاح می‌شود.» (خبر در پندری)

مسئولین تشریفات وزیر، درخواست مکرر مسئولین برای جلسه‌ی کوتاه با مسئولین گراش را نیز رد کردند و وزیر بعد از لار و گراش راهی اوز شد. او بعد از اوز و خنج، راهی دو شهرستانی می‌شود که در برنامه‌ریزی‌های قبلی وزیر جایی نداشت: یعنی مُهر و لامرد.

گفته می‌شود جلسه نهایی و جمع‌بندی بازدید از چهار شهرستان حوزه انتخابیه، امروز، قبل از سفر وزیر به مهر و لامرد، در خنج انجام خواهد شد.

 

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=5287

۱ نظر

  • گراش باداشتن(ریبس جمهورووزیرومدیرومدبروفوقتخصص بی ادعای همچون دکتر جناب اقای عبدالهی)نیازی به افتتاع دیگران که انچنان به زحمت بیفتندوازراه دورودرازی ان هم برای۳۵دقیقه واقعان لازم بود؟

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: