اولین ایستگاه دوچرخه‌سواری در گراش راه‌اندازی شد

اولین ایستگاه دوچرخه‌ی سواری در پارک شهر گراش افتتاح شد. شهروندان می‌توانند با حضور در این ایستگاه دوچرخه کرایه کنند.

به گزارش پندری، اولین ایستگاه دوچرخه‌سواری در گراش، امروز ۶ شهریور همزمان با هفته دولت و با حضور جمعی از مسئولین افتتاح شد.

ایستگاه کرایه‌ی دوچرخه ۳ سال پیش خریداری شده بود و امروز مورد بهره‌برداری قرار گرفت. برای تجهیز این ایستگاه بالغ بر  ۱۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

همچینن در این‌باره هفت‌برکه به نقل از حسین مهروری، سرپرست شهرداری گراش، نوشته: «کانکس ایستگاه که مدت‌ها بلااستفاده بود با خرید ۱۰ دستگاه دوچرخه برای استفاده شهروندان فعال شد. ۱۰۰ میلیون تومان برای خرید و انتقال دوچرخه‌ها هزینه شده است و ۱۰ دستگاه دیگر دوچرخه دونفره‌ی ایرانی نیز از قوچان خریداری خواهد شد.»

مهروری گفت: «این تجربه‌ی اول در شهر گراش است و در صورت اقبال مردم، ایستگاه‌های دیگری نیز راه‌اندازی می‌شود. دوچرخه‌ها به صورت کرایه‌ی ساعتی با هزینه هر ساعت ۱۰ هزار تومان برای ورزش و تردد در شهر در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.»

مهروری همچنین از طراحی پارک ورزش خبر داد: «طراحی پارک ورزش آغاز شده است و بعد از نهایی شدن نقشه، کلنگ‌زنی انجام می‌شود. محل پیش‌‌بینی شده برای پارک ورزش در خیابان باقرالعلوم و جنب سالن‌های ورزشی ریاست جمهوری است.»

حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمدباقر بخشایش‌پور، امام جمعه گراش، در افتتاح این طرح گفت: «این طرح باید پیوست فرهنگی داشته باشد و در ادامه‌ی بحث‌های قبلی برای دوچرخه‌سواری بانوان یک حریم خاص در نظر گرفته شود.»

در ادامه‌ی این مراسم نیز از اِلِمان زکات که با هزینه ۷۰ میلیون تومان ساخته شده، رونمایی شد. این المان در انتهای بلوار شهدا نصب شده است.

تصاویر مسعود فتوحی، عکاس پندری، از این افتتاحیه را ببینید:

 

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=1436

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: