آغاز عملیات ساخت ٨ زمین چمن مصنوعی

عملیات ساخت و تجهیز ٨ زمین چمن مصنوعی در شهرستان‌های لارستان، خنج، گراش و اوز آغاز شد. حسین‌زاده گفته: ساخت دیگر زمین‌های چمن مصنوعی که در راستای توسعه متوازن ورزشی است باید تا پایان دولت شروع شود. نماینده هفته‌ی گذشته، این مسئله را به وزیر تذکر داده بود.

به گزارش پندری و به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده، عملیات ساخت و تجهیز ٨ زمین چمن مصنوعی در شهرستان‌های لارستان، خنج، گراش و اوز آغاز شد.

این پروژه‌ها در روستاهای کهنه مرکزی و منصورآباد(شهرستان لارستان)، آشنا(شهرستان خنج)، محمدزینا، لب‌اشکن، حسین‌آباد و کنگ و ریشه(شهرستان گراش)، هیرم(شهرستان اوز)، قرار دارد. به گفته حاجی‌زاده مدیرکل ورزش و جوانان عملیات احداث، تکمیل و تجهیز زمین‌های چمن مصنوعی زینل‌آباد و بالاده به پایان رسیده و ١٨ زمین چمن مصنوعی دیگر در روزهای آینده آغاز خواهد شد.

گفتنی است تامین اعتبار ساخت این زمین‌ها با پیگیری‌های مهندس حسین‌زاده توسط شرکت ملی نفت ایران و اداره کل ورزش و جوانان فارس صورت گرفت، اما علی‌رغم گذشت چند ماه از تصویب و تخصیص این اعتبار اقدام عملی صورت نگرفت که حسین‌زاده هفته گذشته در تذکری خطاب به دکتر سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان عنوان کرد: «با توجه به محرومیت منطقه و تلاش مضاعف جهت اختصاص این مبلغ و قول مساعد مدیرکل محترم ورزش و جوانان فارس جهت اختصاص بودجه و تکمیل پروژه‌ها، لازم است وزارت ورزش و جوانان هرچه سریع‌تر اقدامات لازم را به عمل آورد.»

✔️پس از صدور این تذکر عملیات ساخت ٨ زمین چمن مصنوعی طی روزهای گذشته در چهار شهرستان آغاز شد.

حسین‌زاده، نماینده مردم در مجلس:
طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته قرار است ١٠ زمین چمن مصنوعی در بیرم، جویم، کهنه مرکزی، بریز، دهکویه، چاه‌نهر، درز، بالاده، دیده‌بان و منصورآباد در شهرستان لارستان، ٨ زمین چمن مصنوعی در فدویه، گرمشت، آشنا، حسین‌آباد، مکویه، کهنویه، لاغر و جهره در شهرستان خنج، ۶ زمین چمن مصنوعی در گراش، زینل‌آباد، محمدزینا، کنگ و ریشه، حسین‌آباد و لب‌اشکن در شهرستان گراش و ۴ زمین چمن مصنوعی در فیشور، محلچه، هیرم و اسلام‌آباد در شهرستان اوز ساخته شود.

از تلاش‌های دکتر حاجی‌زاده مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس، تشکر می‌کنیم. انتظار است عملیات ساخت ١٨ پروژه دیگر نیز که در راستای توسعه متوازن ورزشی است تا پایان دولت دوازدهم آغاز شود.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=3844

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: