خط و نشان فرماندار برای مدیران در جلسه شورای اداری؛ تذکرات را جدی نگیرید، دست به تغییر می‌زنیم

جلسه‌ی شورای اداری شهرستان گراش، صبح دیروز، 7 شهریور ماه ۱۴۰۱ با حضور محمود طاهرزاده، فرماندار گراش، معاونین او و اعضای شورای اداری و روسای ادارات شهرستان در فرمانداری برگزار شد. طاهرزاده در این جلسه خطاب به مدیران دولتی گفت:اما باید به برخی از مدیران شهرستان، که هنوز متوجه نیستند یا تذکرات ما به گوششان نرسیده است، عرض کنم تذکرات ما را جدی بگیرید، در غیر این صورت ما مجبوریم دست بزنیم به تغییر و تحولات.

به گزارش پندری به نقل از روابط عمومی فرمانداری، محمود طاهرزاده، فرماندار گراش، با بیان این که هفته دولت، گزارش دادن عملکرد‌ها، توانمندی‌ها، برنامه‌ها و اقدامات دولتمردان برای مردم است، گفت:«مردم بهترین قضاوت کنندگان هستند، مردم تشخیص می‌دهند و قضاوت می‌کنند. هفته دولت هفته بیان عملکردها است، لذا اعضای شورای اداری، روسای ادارات، حسب وظیفه، عملکرد خودشان را به هر شکلی در تربیون و فضای مجازی، جلسات عمومی و خصوصی به سمع و نظر مردم برسانند تا آن‌هایی که به دنبال ناامیدی و سیاه‌نمایی نظام جمهوری اسلامی هستند، مایوس شوند.»

او با قدردانی از اعضای شورای اداری برای همکاری در هفته دولت گفت:«از روسای ادارات، کارمندان، شهرداران، شورا‌ها و دهیاران به خاطر عملکرد مثبتی که در طول این چند مدت داشتند و توانستند در هفته دولت این خدمات را به مردم شریف گراش گزارش کنند، ممنونم.»

طاهرزاده با تاکید بر این که در خدمت به مردم با کسی تعارف نداریم، تذکراتش را به اعضای شورای اداری، گوشزد کرد: «باعرض ارادت نسبت به عزیزان، در جلسه شورای اداری قبل، تذکراتی دادم و مدیران به برخی از این تذکرات توجه نشان دادند و باعث کارآمدی سیستم اداری شهرستان شد. اما باید به برخی از مدیران شهرستان، که هنوز متوجه نیستند یا تذکرات ما به گوششان نرسیده است، عرض کنم تذکرات ما را جدی بگیرید، در غیر این صورت ما مجبوریم دست بزنیم به تغییر و تحولات. در دفاع از منافع شهرستان کوتاهی نخواهم کرد، خواهش می‌کنم از عزیزان دقت کنید، ما با مردم تعامل داریم و بحث خدمت به مردم  است که وظیفه شرعی و قانونی است، در غیر این صورت قطعا بعد از تذکر، قانون را به اجرا می‌گذاریم. دوستان توجه کنند همکاری با فرمانداری و پاسخگویی سریع و به موقع به مکاتبات فرمانداری، شرکت در جلسات، کمیسیون‌ها و کارگروه، عمل به مصوبات، شرکت در مراسم‌هایی مانند نماز جمعه رسیدگی به امور مردم را مد نظر داشته باشید و در اولویت قرار دهید. هر کسی به دنبال کار برای مردم است ما دستش را می‌بوسیم وگرنه، نه خودتان را خسته کنید و نه ما را از خودتان برنجانید. فرمانداری جایگاه عالی نظارتی و اجرایی است.»

فرسوده، معاون سیاسی، امنیتی، فرمانداری گراش با بیان این که «اگر قرار است بودجه‌ای تخصیص پیدا کند لازم است مسئولین شهرستان خودشان پیگیر باشند»، گفت:«مدیران و روسای ادارات به این امید نباشند که اداره کل کاری انجام دهد، خواهش می‌کنم دوستان خودشان پیگیر باشند و نتیجه را حتما به فرمانداری گزارش کنند. با توجه به نزدیک شدن به آخر شهریور و پایان سال مالی دوستان زحمت بکشند نسبت به جذب بودجه‌های سال ۱۴۰۰ نیز پیگیر باشند که ان‌شاالله حتما اگر مواردی جذب نشده تا آخر شهریور اقدام شود. و یکی از مواردی که لازم است مدام تکرار کنیم بحث احترام و رسیدگی به مشکلات مردم و تکریم ارباب رجوع است، مدیران به این قضیه توجه دارند ولی لازم است همان طور که مدیران به این مساله توجه می‌کنند، نظارت ویژه نسبت به زیر مجموعه خودشان هم داشته باشند. ارتباط بیشتر روسای ادارات با خیرین و جذب سرمایه‌گذار نیز برای پشبرد کارهای خیر موثر است حالا که در بحث خیرین زمینه فراهم است، مسئولین توجه بیشتری کنند.»

جذب و تخصیص بودجه برای بهسازی گلزار شهدا موضوع دیگری بود که معاون فرماندار به آن اشاره کرد:«دکتر حسین زاده در موارد مختلف پیگیر مسائل و مشکلات شهرستان و حوزه انتخابی هستند ولی یک مورد که اخیرا آن را پیگیری کردند بحث جذب بودجه بود سال‌های قبل با توجه به اعتبارات دولتی که برای گلزار شهدا می‌دادند تاحدودی اقدامات خوبی برای گلزار شهدا خلیلی، فداغ، ارد و گلزار شهدای ناساگ انجام شد ولی گلزار شهدا برق روز مظلوم واقع شده است و خانواده‌های محترم شهدا که عزیزانشان در این گلزار مدفون بودند، معترض هستند.»

او در ادامه گفت:«از شورا و شهرداری و شهرداران قبلی و بنیاد شهدا تشکر می‌کنم و خواهش می‌کنم به گلزار شهدا، به خصوص گلزار شهدا برق روز، بیشتر پرداخته شود. طبق گفته مهندس حسین‌زاده یک و نیم ملیارد از محل اعتبارات نفت به بهسازی گلزار شهدا تخصیص پیدا کرده و تخصیص هم صددر صدی است. یک میلیارد از این هزینه برای گلزار شهدا برق روز، چهارصد میلیون جهت گلزار شهدا ناساگ و صد میلیون به گلزار شهدای ارد اختصاص دارد اما به این بودجه نباید اکتفا کنیم اگر قرار است سریع‌تر کار صورت گیرد باید دوستان و مسئولین در این قضیه کمک کنند که هر چه سریع‌تر گلزار شهدا برق روز هم سر وسامان بگیرد.»

عباس شریعتی، رئیس دادگستری با تبریک هفته‌ی دولت و قدردانی از خدمات نیروی انتظامی در صدور گذرنامه برای پیاده‌روی اربعین گفت:«هفته دولت را خدمت دولتمردان و مسئولین تبریک می‌گویم. در بحث پیاده‌روی اربعین و صدور گذرنامه از برادران نیروی انتظامی چه پلیس ۱۱۰ و چه اطلاعات تشکر می‌کنم که به صورت شبانه‌روزی برای برگزاری موکب‌ها و تدابیر امنیتی مناسبی اتخاذ کردند تا به کسانی که قصد عزیمت به سفر زیارتی اربعین را دارند خدمت رسانی کنند. امسال در گراش سه هزار و پانصد گذرنامه و گذر عبوری با توجه به منقضی شدن برخی از گذرنامه‌ها، صادر شده است.»

در پایان از کارمندان نمونه ادارات با اهدای هدایا و لوح تقدیر، قدردانی شد.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=9749

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: