برابری بودجه جذب شده در اسفند‌ماه ۱۴۰۰ معادل کل بودجه سال ۹۹

روابط عمومی اورژانس ۱۱۵ گراش در گزارشی جذب بودجه چند برابری سال ۹۹ در آخرین ماه سال ۱۴۰۰ خبر داد. به نظر می‌رسد این مهم پس از دیدار رئیس اورژانس ۱۱۵ گراش به همراه نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با دکتر میعادفر، رئیس اورژانس کشور در ۹ اسفندماه ۱۴۰۰ صورت گرفته است.

به گزارش پندری به نقل از روابط عمومی اورژانس ۱۱۵ گراش پیرو سفر ناصر دلخوش، رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه گراش، در اسفند‌ماه ۱۴۰۰ به تهران و دیدار با رئیس اورژانس ۱۱۵ کشور(خبر در سایت پندری) حمایت‌های خوبی در جذب بودجه و نیرو برای اورژانس ۱۱۵ گراش صورت گرفت.

ناصر دلخوش، رئیس اورژانس ١١۵ گراش در رابطه با این سفر و دیدار گفت: از حسن توجه ریاست محترم سازمان اورژانس کشور، دکتر میادفر تشکر می‌کنم که با نگاه عدالت محورانه برای جبران عقب‌ماندگی‌های گذشته اورژانس گراش توجه ویژه داشتند و با تخصیص بودجه و سهمیه استخدامی نیرو و تجهیزات ما را حمایت نمودند.

دلخوش ضمن تقدیر و تشکر از همراهی و هم صدایی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولان شهرستانی در راستای جبران عقب‌ماندگی‌های گذشته اورژانس ۱۱۵، ادامه داد: اینجانب به استحضار مردم عزیز و شریف می‌رسانم که نتایج و دستاوردهای این همراهی که تاکنون(تا پایان سال ۱۴۰۰) محقق شده است، جذب بودجه هر چند ناچیز ولی معادل کل بودجه سال ۱۳۹۹، همچنین اخذ مجوز جذب نیرو و استخدام بی سابقه اعم از پیمانی و قراردادی و شرکتی به تعداد ۳۰ نفر بوده است.

رئیس اورژانس ۱۱۵ گراش تصریح کرد: پس از راه‌اندازی پایگاه دوم گراش و ارائه خدمت اورژانس به مردم، همچنین این نوید نیز به همشهریان عزیز می‌دهم که پیرو پیگیری‌های انجام شده، در سال جدید در راستای خدمت به مردم تلاش برای جذب یک دستگاه موتورلانس، خودرو آمبولانس و خودرو فرماندهی عملیات در بحران و راه‌اندازی پایگاه‌های اورژانس جاده‌ای در سطح شهرستان در دستور کار قرار داده‌ایم که مجوزها و موافقت های اولیه نیز اخذ شده و امیدواریم با همراهی بیش از پیش مردم عزیز و مسئولین گرامی شاهد تحقق این موارد در سال ۱۴۰۱ باشیم.

وی همچنین اضافه کرد: در حوزه اورژانس ۱۱۵ اراده خوبی وجود دارد و مسیر همواری فراهم شده است، انشالله که بتوانیم در سال‌های آینده پیشرفت‌های بیشتر و خبرهای خوبی در حوزه اورژانس پیش بیمارستانی برای مردم عزیز داشته باشیم تا شاهد ارائه خدمات در خور شان مردم عزیز شهرستان گراش باشیم.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=7449

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: