افتتاح ۳ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد در گراش

همزمان با پنجمین روز از هفته دولت، ۳ واحد مسکونی ویژه مدد جویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) در روستاهای خلیلی، لب‌اشکن و کنگ و ریشه از توابع بخش مرکزی گراش به بهره برداری رسید.
به گزارش پندری به نقل از روابط عمومی فرمانداری گراش در این افتتاح، محمود طاهرزاده فرماندار گراش، سید محمد باقر بخشایش پور امام جمعه گراش، نادر افشار رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) و جمعی از مسئولین دستگاه‌های اجرایی شهرستان حضور داشتند.
فرماندار گراش در آیین افتتاح این پروژه گفت: این واحدهای مسکونی با زیربنای میانگین ۸۰ متر مربع و با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات دولتی، بنیاد مسکن، کمیته امداد و خیرین ساخته شده است.
محمود طاهرزاده با گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، اظهار داشت: انعکاس خدمات دولت تبیین دستاوردهای نظام است و خدمات نظام باید در راستای امیدآفرینی، اعتمادسازی و آگاهی بخشی به جامعه تشریح شود.
وی ساخت مسکن برای نیازمندان را بهترین و ماندگارترین خدمات کمیته امداد امام خمینی(ره) عنوان کرد و گفت: امید است با همکاری و هم افزایی دستگاه‌های دیگر مشکل مسکن قشر نیازمند در شهرستان به حداقل برسد.
طاهرزاده با تشرح دستاوردهای نظام در حوزه محرومیت زدایی، تصریح کرد: تلاش دولت مردمی سیزدهم در کنار همه فعالیتهای صورت گرفته حمایت از اقشار کم بضاعت جامعه است و هفته دولت فرصت مغتنمی است تا با تأسی از تفکر دولت شهیدان رجایی و باهنر در جهت رفع محرومیت ها قدم برداریم.
نادر افشار رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گراش نیز گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) گراش امسال برای ساخت ۳۰ خانه مددجویی با اعتباری بالغ بر ۱۱  میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان مشارکت می‌کند.
وی افزود: طرح ساخت مسکن محرومان از برنامه‌های اولویت دار کمیته امداد شهرستان محسوب می‌شود که آورده متقاضی با همراهی خیرین و کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور و بنیاد مسکن در دست اجرا قرار دارد.
افشار تصریح کرد: در سال ۱۴۰۰ کمیته امداد امام خمینی (ره) گراش برای ساخت ۴۰ واحد مسکونی مدد جویی اعتباری افزون بر ۱۲ میلیارد تومان مشارکت کرده است.
Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=9754

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: