دونده‌ی سرعتی گراش با هدف المپیک

به گزارش پندری، میثم بزازی، ۱۵ ساله است و در رشته‌ی ریاضی‌فیزیک در مدرسه محبی مشغول به تحصیل است. او دو روز پیش، ششم آبان ۱۴۰۰، در مسابقه‌ی دوومیدانی نونهالان استان، انتخابی تیم استان جهت حضور در مسابقات جنوب کشور حضور داشت و در دو ماده ۱۰۰ و ۴۰۰ متر مقام دوم را کسب کرد. این مسابقات در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار شد.

این دونده‌ی گراشی در گفت‌وگو با پندری گفت: «من تیم خاصی ندارم. به علت اینکه دو و میدانی شهرستان گراش فعالیت آنچنانی ندارد. خودم به شخصه زیر نظر آقای چرخی و استاد عاشوری کار می‌کنم.»

بزازی می‌گوید از طرف ارگان یا مسئول خاصی حمایت نمی‌شود. او همچنین می‌گوید: «من مکان خاصی برا تمرین دو و میدانی هم ندارم. ولی به لطف تیم فوتبال هلال احمر در زمین اختصاصی هلال تمرین می کنم.» بزازی بازیکن نوجوانان تیم فوتبال هلال‌احمر نیز می‌باشد.

این دونده‌ی گراشی از مربیان و مشوق‌هایش نیز اسم می‌برد و تشکر می‌کند. او می‌گوید: «آقای حسین‌پور، مربی چابهار و آقای چرخی ریئس هیئت دو و میدانی شهرستان‌های لار و گراش و دبیر هیئت استاد عاشوری مربیان من هستند. پدر و مادرم و مربیان گرامی و تلاش و پشتکار خودم، مشوق‌های من هستند.»

بزازی از مسئولان درخواستی هم دارد. او می‌گوید: «از مسئولین مجدانه میخواهم که بیشتر از پیش به فکر ورزش جوانان باشند. چون شهرستان گراش سرشار از استعدادهای ورزشی می‌باشد. درخواست دیگر اینکه زمین تارتان در ورزشگاه شهدای گراش برپا کنند تا ما دو و میدانی‌کاران راحت‌تر بتوانیم از آن بهره ببریم. ان‌شالله با استعانت از درگاه خداوند متعال بتوانیم جوانان فعال و ورزشکار و افتخارآفرین به جامعه تحویل دهیم و از جوانان و همسن و سال‌های خودم می‌خواهم در رأس همه‌ی امورات زندگی ایمان، اخلاق، درس، ورزش و تفریح‌های سالم قرار دهند.»

بزازی هدف نهایی‌اش را المپیک می‌بیند و در این خصوص می‌گوید: «ان‌شاءالله هدف نهایی من راهیابی به تیم ملی ایران و کسب مقام‌های کشوری و جهانی است. و البته با تلاش و پشتکار راهیابی به المپیک ان‌شاء‌الله.»

بزازی در پایان گفت: «در پایان از خداوندمنان سپاسگزارم که چنین استعدادی را به بنده عنایت کرده‌اند و ان‌شاء الله بتوانم به نحو احسن از آن استفاده کنم. با دعای خیر حضرت مهدی(عج) و پدر و مادرم و شما همشهریان عزیز بتوانم به درجات عالیه برسم ان‌شاءالله.»

قهرمانی شهرستان‌های جنوب فارس، قهرمانی پایگاه‌های بسیج شهرستان گراش، قهرمانی ماده ۱۰۰ شهرستان چابهار و ۴۰۰ متر استان سیستان و بلوچستان از افتخارات بزازی است.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=5482

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: