پیشنهاد نماینده برای تجلیل از خیرین

نامگذاری پول ملی به نام گراش

حسین‌زاده در نطق امروز خود در مجلس شورای اسلامی، با تجلیل از خیراندیشان گراشی و با اشاره به فعالیت‌های منطقه‌ای، ملی و بین‌المللی خیرین این شهر، پیشنهاد داده با حذف دو صفر از پول ملی، این واحد پولی به احترام خیرین به نام گراش نامگذاری شود.

به گزارش پندری، حسین‌زاده در نطق خود به موضوعات مختلف کشور اشاره کرده است.

صحبت‌های حسین‌زاده را بخوانید:

با سلام و درود به پیشگاه حضرت صاحب الامر و الزمان و درود بر روح پرفتوح امام راحل و شهدای عزیز و آرزوی طول عمر با برکت برای مقام عظمای ولایت، جانباز سرافراز ایران زمین، علمدار انقلاب، اسوه ایثار و حماسه، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای

سلام و عرض ادب و احترام دارم به ملت شریف ایران به ویژه مردم خونگرم و سرافراز و مهمان نواز ۵ شهرستان جنوبی فارس، لارستان بزرگ، خنج کهن، گراش قهرمان، اوز فرهنگ دوست و جویم ابی احمد زمرد جنوب فارس.

 

ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت سیدالشهدا علیه السلام اصحاب و یاران باوفای ایشان که نغمه آزادگی و رادمردی را در گوش تاریخ جاودان کردند تسلیت عرض می‌کنم. حسین علیه‌السلام زنده جاویدیست که مردم را به یاری حق و آزادگی فرا می‌خواند.

اهانت به قرآن محکوم است 

اهانت به قرآن کریم و امت عظیم اسلام را به شدت محکوم کرده می کنیم. یک قرآن را سوزاندند امروز هزاران قرآن در مالمو سوئد و سراسر جهان بالا رفت و قرائت دسته جمعی قرآن. هرچه بخواهید قرآن را محو کنید بیشتر شکوفا می‌شود این است معنی «انا له لحافظون»

آیا کارگزاران امینی بوده‌ایم؟

امروز مجلس انقلابی یازدهم در سال آخر خود به سر می‌برد و موکلین یکایک ما نمایندگان در حوزه انتخابیه به قضاوت عملکرد مجلس و نمایندگان خود مشغولند و دولت محترم نیز نیمی از عمر ۴ ساله خود را گذرانده. آیا به راستی ما و دولتمردان در طی دوره مسئولیت خود کارگزاران امینی برای این مردم و نظام بوده‌ایم و در برابر وعده‌های خود رسم امانت رای بجا آورده‌ایم. امید که اینگونه باشد لاکن اگر ملت شریف ایران اسلامی نیز از ما راضی نباشند حق دارند که این وضعیت )مخصوصاً معیشت و تورم و مسکن( ابداٌ شایسته آنان نیست و بنده مجدداً به سهم خودم از ملت شریف ایران عذرخواهی می‌نمایم.

از رزمندگان سپاه اسلام در برگزاری رزمایش اقتدار هوایی فدائیان حریم ولایت و از تمامی دستگاه های امنیتی و انتظامی  و قضایی که در برقراری امنیت کشور در سرما و گرما در مناطق مرزی و دور افتاده داخل کشور تلاش می‌کنند تقدیر و تشکر دارم.

در حوزه بین المللی از تلاش‌های مجلس در دیپلماسی پارلمانی تقدیر و تشکر دارم. همچنین تلاش دولت محترم و شخص ریاست جمهوری عزیز و سید بزرگوار در جهت ایجاد روابط سازنده بین المللی و حضور فعال دیپلماتیک در مناطق مختلف از جمله آمریکای لاتین، آفریقا، آسیای مرکزی و منطقه ستودنی و قابل تقدیر است.

نامگذاری پول ملی به نام گراش

ابتدا خدا قوت عرض می‌کنم خدمت وزیر محترم اقتصاد اگر این پیشنهاد تاثیر شگرف در اقتصاد ایران را و به احترام مردم نیک اندیش و خیر شهرستان گراش که نام و آوازه کارهای خیر و عام المنفعه آنها در اغلب استان‌های کشور از زهک و خاش و زاهدان در سیستان و بلوچستان گرفته تا بشاگرد هرمزگان و کرمانشاه و کرمان و یزد و قم و تهران و فارس و حتی کارهای خیر در سوریه و… به احترام آنها واحد پولی کشور عزیزمان گراش لحاظ شود خلااصه … و بیشتر در رسانه‌ها و خبرنگاران که چشم و چراغ جامع هستند بیان می‌کنم:

۱ دلار= ۵۰۰۰۰ تومان

دو صفر بگذاریم کنار می شود ۵۰۰ تومان یا ۵۰۰ گراش

۵۰۰ دلار=۵۰۰ تومان یا ۵۰۰ گراش

میانگین حقوق= ۱۰۰۰۰۰۰۰  دو صفر بگذاریم کنار ۱۰۰۰۰۰ تومان = ۲۰۰ دلار

فرض ۱۰۰۰۰۰۰۰۰ در بانک داری: با واحد جدید ۱ میلیون تومان و ۹۹ میلیون برای دولت

هم دولت تمام بدهی‌هایش را پرداخت می‌کند هم نقدینگی به شدت کاهش می‌یابد. ارزش پول به شدت تقویت می‌شود و هم از  چاپ ۴۰۰ میلیارد تومان چاپ پول در هر ساعت جلوگیری می‌شود و نیاز به ۵ تا ۶ هزار موسسه و بانک و… نیست.

نگرانی نماینده از وضعیت انرژی

بنده با ۲۰ سال سابقه کار متخصص انرژی هستم و به دور از گرایش‌های سیاسی چپ و راست و در قالب نیروی انقلابی صحبت می‌کنم و دلم برای نظام و انقلاب و کشورم می‌سوزد. بنده نگران وضعیت انرژی کشور هستم نگران صف‌های کیلومتری بنزین و گازوئیل در سال ۱۴۰۵ هستم. با این وضع ناترازی نگران هستم پارس جنوبی در سال ۱۴۲۰ تبدیل به بزرگترین موزه صنعتی دنیا شود.

الان تولید گاز ۷۰۰ تا ۸۰۰ میلیون متر مکعب در روز می باشد. این عدد در سال ۱۴۱۰ به ۵۵۰ م م م ر و سال ۱۴۲۰ به ۲۰۰ م م م ر. به فرض سرمایه گذاری سال ۱۴۱۰ به ۶۰۰ م م م ر می رسد.

حدود ۵/۲۹ میلیون کارت سوخت با روزی حدود ۲۰۰ میلیون لیتر حامل های انرژی در کشور شارژ می کنیم. قبلا کارت سوخت می رفت سیستان و الان خود سوخت می رود. سالی ۵/۵ میلیارد لیتر قاچاق سوخت داریم. مصرف بنزین ۸۰ میلیون لیتر رسیده است به ۱۲۰ میلیون. چه اتفاقی افتاده. اینجاست که  با بررسی جمیع موارد فوق متوجه جدی بودن خطر افت شدید تولید حامل های انرژی در کشور خواهیم بود. اینجاست که ما می گوییم به مدیران از جنس قاسم سلیمانی ها در کشور نیارز داریم. لذا به وضعیت پرسنل نفت که در گرمای بالای ۶۰ درجه و سرمایه منفی ۲۰ کار می کنند باید به وضعیت معیشت، مالیات، مسکن و تبدیل وضعیت کارکنان صنعت نفت توجه جدی شود.

از ظرفیت سرمایه گذاری بین المللی در حوزه های مختلف انرژی کمک بگیریم.

I invite the Saudi arabia to cooperate with Islamic republic of iran production of 200k megawatt power from renwable energu projects…

طرح جایگزینی خودرو طی برنامه ۱۵ ساله ۲۵ میلیون خودرو و ۱۰ میلیون موتور سیکلت برقی و هیبریدی جایگزین شود.

پایان صحبت‌های نماینده و هوش مصنوعی

از هوش مصنوعی کمک بگیریم. حکمرانی بر هوش مصنوعی، حکمرانی با هوش مصنوعی، استفاده از هوش مصنوعی در صنایع، انرژی، کشاورزی، حتی ارتباطات بین المللی. ستاد هوش مصنوعی و نقشه راه توسعه هوش مصنوعی کشور را راه‌اندازی کنیم.

 

 

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=12209

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: