یک پویش خیریه در حمایت از خیرین مسکن‌ساز

مدیر فروشگاه آپادانا: لوازم آشپزخانه را به قیمت کارخانه، بدون سود، در اختیار خیرین مسکن‌ساز و زوج‌های تحت پوشش قرار می‌دهیم.

#گزارش_آگهی

فروشگاه لوازم و تجهیزات آشپزخانه‌ی آپادانا گراش، در یک پویش خیریه می‌خواهد لوازم آشپرخانه را به قیمت کارخانه، بدون سود، در اختیار گروهی از خیرین قرار دهد.

رادمرد، مدیر فروشگاه آپادانا در خصوص این طرح به پندری گفت: «ما می‌خواهیم از گروه‌ها و افراد خاصی که کارشان امور خیریه هست حمایت کنیم. این گروه و افراد شامل خیرین مسکن‌ساز، خیرین مدرسه‌ساز، خیرین مسجدساز، افراد تحت پوشش مؤسسه امام علی(ع)، افراد تحت پوشش بهزیستی و مدال‌آوران کشوری می‌شود.»

به گزارش پندری محمد رادمرد، مدیر جوان فروشگاه استیل البرز آپادانا می‌گوید: «ما به دنبال این هستیم که جوانان ازدواج آسان داشته باشند. در واقع وقتی جوان‌ها می‌خواهند ازدواج کنند، حداقل دغدغه‌ی مسکن و لوازم آشپزخانه را نداشته باشند.»

رادمرد که امسال، یعنی سال ۱۴۰۰، این فروشگاه را راه‌اندازی کرده‌، در خصوص چگونگی ایجاد این پویش می‌گوید: «الگوی ما در این کار، آقای حاج‌زینل زینلی هستند. ایشان خیر بزرگواری هستند که برای جوان‌هایی که تازه ازدواج کرده‌اند، مسکن آماده می‌کند تا در شروع زندگی دغدغه‌ی مسکن نداشته باشند. ما در فروشگاه آپادانا نیز می‌خواهیم دنباله‌رو آقای زینلی و کمک‌حال زوج‌های جوان باشیم.»

محمد رادمرد در ادامه می‌گوید: «البته بخشی از حمایت‌ها به زوج‌های جوان مربوط می‌شود؛ افرادی همچون دیگر خیرین و حتی مدال‌آوران گراشی که در عرصه‌های کشوری افتخارآفرینی می‌کنند. همان‌طور که گفتم، ما تجهیزاتی که در این فروشگاه داریم برای این افراد با قیمت کارخانه و بدون سود لحاظ می‌کنیم.»

هدف مدیر فروشگاه آپادانا محدود به گراش نیست. او می‌گوید: «در بحث خیرین مسکن‌ساز، اگر خیری برای جوان‌های منطقه‌ی جنوب فارس، چه شیعه چه سنی، خانه می‌سازد، ما لوازم آشپزخانه را با قیمت کارخانه در اختیارشان می‌گذاریم.»

اما تجهیزاتی که در فروشگاه آپادانا به فروش می‌رسد چیست؟ رادمرد می‌گوید: «اجاق گاز، سینک، هود، فِر و دیگر تجهیزات آشپزخانه در این فروشگاه موجود می‌باشد.»

محمد رادمرد، مدیر فروشگاه آپادانا در آخر یک پیام دارد. او می‌گوید: «من برای کسانی که شغل‌شان به طریقی با ساخت مسکن و لوازمی که در یک خانه استفاده می‌شود، ارتباط دارد، می‌خواهم به این پویش بپیوندند. هدف از این پویش ازدواج آسان برای جوانان است که در شروع زندگی حداقل دغدغه‌ی مسکن را نداشته باشند.»

فروشگاه آپادانا، شرکت صنایع استیل البرز، توسط محمد رادمرد، جوان گرارشی مدیریت می‌شود. این فروشگاه در گراش، بلوار سرداران(کمربندی)، نبش بلوار کوثر واقع است.
تلفن:
۰۷۱-۵۲۴۴۱۲۴۷
۰۹۱۷۲۵۹۹۱۴۷

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=5963

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: