«کتابَلوا» از روز کتابخوانی تا شبِ یلدا

کلیپ‌های یک دقیقه‌ای خوانش کتب مختلف، پروژه‌ی جدید گروه رسانه‌ای زوم می‌باشد که با عنوان “کتابَلوا” منتشر می‌شود.

محمدصالح شاکری، کارگردان کتابَلوا در گفت‌وگو با پندری:
به محض دریافت ایده، ما جلسات را شروع کردیم که بتوانیم کار را از هفته کتابخوانی منتشر کنیم. با حمایت‌هایی که در فصل اول از طرف مجموعه کلام حق و بنیاد فرهنگی نوبهار داشتیم، دوازده قسمت آماده شده است.
از ویژگی‌های اصلی کتابلوا، تعدد لوکیشن آن هست به طوری که دوازده قسمت، در دوازده لوکیشن متفاوت ضبط شده است.

مصطفی کارگر، ایده‌پرداز و عضو کارگروه محتوایی کتابَلوا، در گفت‌وگو با پندری:
این شیوه در گراش تازگی دارد و امیدواریم این پروژه قدمی باشد برای کتاب‌خوان‌تر شدن هم‌شهریان. انتخاب عنوان «کتابَلوا» هم دلایل متعددی دارد. این نام به صورت «کتاب‌حلوا» نیز خوانده می‌شود، بدین معنا که کتاب مثل حلوا شیرین است. «کتاب‌بلوا» هم می‌باشد که نشان از این است که که کتاب بلوا به پا می‌کند. می‌تواند نشان از «کتاب‌لوا» هم باشد که می‌گوید پرچم(لوا) کتاب بالاست.

گروه رسانه ای زوم بیش از یک سال پیش فعالیت حرفه ای خود را شروع کرد. این گروه تا کنون کلیپ های متعددی از مصاحبه و گفتگو با مردم در قالب‌ها و موضوعات مختلف را ضبط کرده و با هدف فرهنگ سازی انتشار داده است.

قسمت‌های کتابلوا شنبه‌ها و سه‌شنبه‌های هر هفته، از هفته کتابخوانی تا شب یلدا، از طریق رسانه‌های پندری، هفت‌برکه، آفتاب لارستان، میلاد لارستان و صفحه اینستاگرامی زوم منتشر می‌شود.

شاکری در پایان می‌گوید:
اگر برای فصول جدید هم حامیانی پیدا شود، می‌توانیم فصل دوم و سوم کتابلوا را با معرفی کتاب‌های بیشتر و بهتر تولید و آماده‌ی انتشار کنیم.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=1779

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: