تجلیل از حافظان قرآنی در همایش زنده‌یاد حمید رایگان

هشتمین همایش خادم القرآن زنده یاد حمید رایگان و اختتامیه پنجمین دوره طرح قرآنی تسنیم برگزار شد.

به گزارش پندری، سالن شیخ احمد انصاری دانشکده علوم پزشکی گراش، میزبان هشتمین همایش خادم القرآن زنده یاد حمید رایگان و اختتامیه پنجمین دوره طرح قرآنی تسنیم بود.

در این مراسم که با حضور قرآن آموزان، خانواده های آنان، مسئولین و مردم قرآن دوست برگزار شد، حجت الاسلام بصیری، مسئول موسسه مجمع القرآن ضمن خوش آمدگویی، گفت:« درست است که این طرح بصورت شبانه روزی دارد تمام میشود اما حافظان این طرح که در شهرهای دیگر هستند و امکان حضور در کلاس های قرآن موسسه مجمع القرآن را ندارند می توانند با ثبت نام و شرکت در حفظ تلفنی به ادامه محفوظات خود بپردازند.»

احمدرضا قائدی، حافظ ده جزء، سیدمحمدرضا هاشمی، حافظ سه جزء و امیرمحمد محسن زاده، حافظ پنج جزء در برنامه محفل انس با قرآن کریم به اجرای برنامه پرداختند.

در ادامه از بتول جعفری، معصومه حسن پور و طاهره جاوید، حافظان کل قرآن کریم که به تازگی محفوظات خود را به پایان رسانده اند تجلیل شد که هدیه سفر به مشهد مقدس توسط شورای شهر گراش به آنان اهدا شد و همچنین از حافظان، عوامل و دست اندرکاران طرح قرآنی تسنیم نیز تقدیر بعمل آمد.

قرائت قرآن توسط استاد سیدذبیح اله سعادت، گلریزان ورود حفاظ به سالن همایش، اجرای همگانی سرود سلام فرمانده، پخش کلیپ و عکس یادگاری از برنامه های اجرا شده در این مراسم بود.

همایش زنده یاد حمید رایگان، به یاد آن مرحوم هرساله برگزار می شود و از حافظان قرآن کریم تجلیل بعمل می آید.

طرح قرآنی تسنیم نیز، هر ساله در دوماه از فصل تابستان برگزار می شود و قرآن آموزان موفق به حفظ سه جزء از قرآن کریم می شوند.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=9636

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: