شب‌های امام رضایی در صحن حسینیه ابوالفضل گراش

همایش سالانه‌ی هشتمین آفتاب، همزمان با دهه ولایت، از ۱۷ تا ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ در صحن حسینیه حضرت ابوالفضل(ع) گراش برگزار شد. این هشتیمن سال برگزاری این همایش بود.

به گزارش پندری به نقل از هفت‌برکه، محمدعلی شامحمدی، مدیر همایش هشتمین آفتاب گفت: «در این جشنواره صحن انقلاب حرم امام هشتم(ع) در صحن حسینیه ابوالفضل(ع) بازسازی و در این فضای معنوی برنامه‌های مذهبی، فرهنگی و هنری اجرا شد. امسال بنرهای نصب شده از نو چاپ و نصب شد و همچنین سعی کردیم از ظرفیت‌های مداحان و شخصیت‌های شهر گراش نیز بیشتر استفاده کنیم.»

شامحمدی در مورد برنامه‌های امسال هشتمین همایش گفت: «افتخار ما این است که برای هشتمین سال توانستیم پرچم امام رضا(ع) را در گراش برافراشته نگه داریم. در دو شب نخست سخنرانانی از شهرستان در برنامه مهمان ما بودند و در شب‌های پایانی میزبان مهمانان و شخصیت‌های استانی و کشوری بودیم. با حضور کاروان زیر سایه خورشید و پرچم سبز رضوی برنامه‌های دو شب پایانی شب و شام میلاد با حضور گسترده‌ مردم برگزار شد.»

زیر سایه خورشید در گراش

بخشی از ویژه‌برنامه‌های دهه کرامت و میلاد امام رضا(ع) حضور خادمان حرم رضوی به همراه پرچم مطهر حرم در شهرستان‌های مختلف است. این گروه در دو شب همایش در حسینیه ابوالفضل(ع) حضور داشتند و در دو روز حضور در گراش نیز به دیدار خانواده‌های شهدا و برخی از حاجت‌خواهان شهرستان رفته‌اند.

در روز نخست حضور، این کاروان به منزل پدر شهیدان علی و عباس نام‌آور، پدر شهید غلامعباس وقارفرد، مادر شهید مصطفی عباسپور، همسر شهید حسن خواجه‌پور شهید منا و خانواده ابراهیمیان حادثه‌دیده قطار مشهد – یزد سر زدند.

اجرای سرودهایی از گروه راویان آفتاب نیز یکی دیگر از بخش‌های همایش هشتمین آفتاب بود.

از چهره‌های شاخص که در این همایش در میان مردم حضور داشتند می‌توان از حسین حسین‌زاده نماینده مردم پنج شهرستان جنوبی استان فارس در مجلس شورای اسلامی، حجت‌الاسلام بخشایش‌پور امام جمعه گراش، معاون سیاسی فرماندار گراش، شهردار، رییس و اعضای شورای اسلامی شهر، رییس دادگستری و دادستان شهرستان نام برد.

عکس‌های مسعود فتوحی: 

عکس‌های مریم حاجیان:

عکس‌های زهراسادات معصومی:

عکس‌های عاطفه شیروان:

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=11751

۱ نظر

  • با سلام و عرض ارادت خدمت تمامی ارادتمندان اهل بیت علیهم السلام ؛ بنده افتخار داشته تا بتونم یک شب مهمان این مراسم از شهر تهران باشم ، عجیب حال و هوایی داشت و برای من با حرم امام مهربانی ها هیچ تفاوتی نداشت و خودم رو در صحن انقلاب میدیدم…بسیار زیاد زحمت کشیده شده بود و همه عاشقان با خلوص نیت خدمت رضوی انجام میدادند..خصوصا سرور گرامی آقای شاهمحمدی که مردی مومن و دلسوز که واقعا سرمایه ای بزرگ در استان فارس می باشد که دستبوس ایشون و همشهریان مهمان نوازشون هستم و به تک تک شما پیشنهاد میکنم حتما سری به این خطه باصفا و خصوصا در دهه کرامت بزنید ؛ آرزوم این است که همه ساله امام رضا علیه السلام لیاقت حضور در شهرستان دارالمومنین گراش رو قسمت و روزیم کنه ان شاالله …التماس دعا

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: