پایان سوگواره عکس بدون معرفی برگزیدگان

سوگواره عکس و فیلم عاشورایی امسال در حالی به کار خود پایان داد که برخلاف سال‌های گذشته خبری از معرفی آثار برگزیده نبود و در آیین پایانی از همهٔ شرکت‌کنندگان تجلیل شد.

به گزارش پندری، آیین اختتامیه سوگواره عکس و فیلم عاشورایی گراش شامگاه شنبه، ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ در سینما فرهنگ گراش برگزار شد.

سوگواره عاشورایی گراش امسال به جز عکس، در بخش فیلم هم پذیرای آثار شرکت‌کنندگان بود. آغاز بخش اختتامیه نیز اکران هفت مستند و نماهنگی بود که در این سوگواره حضور داشتند.

نکته جالب توجه اینکه امسال برخلاف گذشته، خبری از معرفی آثار برگزیده نبود و از همهٔ شرکت‌کنندگان در بخش پایانی مراسم تجلیل شد.

سجاد فتحی، رئیس اداره ارشاد گراش، عبدالعلی صلاحی، پژوهشگر و مسلم پورشمسی دقایقی در این برنامه صحبت کردند و از آیین‌های محرم و دغدغه‌های خود برای هنر گفتند.

بخش پایانی برنامه به تجلیل از حامیان و شرکت‌کنندگان اختصاص داشت.

در بخش حامیان از پایگاه خبری پندری، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گراش، شهرداری گراش، مجمع خیرین سلامت، موسسه شباب البرکه، خیریه آل فرج، چلوکبابی صالح، موسسه فرهنگی هفت‌برکه و استودیو عکاسی پلک تجلیل شد.

این سوگواره ۹‌ شرکت‌کننده در بخش عکس و ۵ شرکت‌کننده نیز در بخش فیلم داشت.

در این بخش مجری اعلام کرد مسلم پورشمسی، از عکاسان باسابقه و حرفه‌ای گراش، بخشی از جوایز خود در مسابقات مختلف را جهت تشویق و ترغیب شرکت‌کنندگان بین آنان تقسیم خواهد کرد. در‌ نهایت ۱۴ کارت هدیه از سوی او به همراه لوح تقدیر، قاب عکس و یک کارت حافظهٔ دوربین که از سوی سوگواره تدارک دیده شده بود به شرکت‌کنندگان اهدا شد.

محمد حاجی‌نژاد، مسلم پورشمسی، هادی افشار، هانیه امانی، شیدا شرقی، علی رایگان، سهیلا نوروزپور، فاطمه ابراهیمی و نارنین کشاورز ۹ عکاسی بودند که آثارشان به مدت ۵ شب در گالری اُ به نمایش گذاشته شد.

امسال بخش فیلم نیز پس از یک دهه به این سوگواره اضافه شده بود. مصطفی آیینه‌افروز، محمدصالح شاکری، محمدامین حیدری، سعید قربانی و وحید دمساز فیلم‌های خود را برای این سوگواره ارسال کرده‌ بودند. این فیلم‌ها به مدت ۴ شب در سینما فرهنگ به نمایش در آمدند.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=12555

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: