یازدهمین سال سوگواره عکس؛ حرفه‌ای‌تر و متنوع

با حضور علاقمندان به عکس و فیلم، یازدهمین نمایشگاه سوگواره عکس و فیلم عاشورایی گراش در نگارخانه اُ افتتاح شد. از ۲۱ تا ۲۵ شهریور و از ساعت ۱۸ تا ۲۳ می‌توان از این نمایشگاه عکس بازدید کرد.

به گزارش پندری، بین عکس‌های نمایشگاه عکس امسال نام ۹ عکاس از انجمن فیلم و عکس به چشم می‌خورد که همگی از اعضای ثابت این انجمن هستند و به نوعی عکاسی حرفه‌ی آن‌هاست‌‌. از طرفی ۱۱ اثر از آیین‌های عزاداری خلیلی، فداغ و زینل‌آباد به نمایش گذاشته شده که تنوع عکس‌ها را برای بیننده بیشتر از سال گذشته کرده است.

هانیه امانی، شیدا شرقی، علی رایگان، سهیلا نوروزپور، فاطمه ابراهیمی، نارنین کشاورز، مسلم پورشمسی، هادی افشار و محمد حاجی‌نژاد ۹ عکاسی هستند که آثارشان را به نمایش عموم گذشتته‌اند.

جواد آب‌افکن، مسلم پورشمسی و یسنا یزدان‌پناه سه داور بخش عکس این سوگواره بوده‌اند. مجید افشار، رئیس انجمن فیلم و عکس، دبیری این سوگواره را برعهده داشته است.

سجاد فتحی، رئیس اداره ارشاد گراش در افتتاحیه این نمایشگاه از به پویاتر شدن این سوگواره اشاره کرد و گفت: «قدم گذاشتن در راه اهل‌بیت روش‌های مختلفی دارد و هنر یکی از زیباترین راه‌‌هاست.»

بخش فیلم پس از یک دهه به این سوگواره اضافه شده است. مصطفی آیینه‌افروز، محمدصالح شاکری، محمدامین حیدری، سعید قربانی و وحید دمساز فیلم‌های خود را برای این سوگواره ارسال کرده‌اند.

در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه، از طرف شورای هیئات مذهبی شهرستان گراش از زحمات مجید افشار، دبیر این سوگواره تقدیر شد.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=12540

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: