ارد و فداغ؛ مقصد دومین سفر مجمع خیرین مدرسه‌ساز گراش

دومین تور یک روزه‌ی مجمع خیرین مدرسه‌ساز و مدیر و معاون آموزش و پرورش گراش، با هدف شناسایی کمبودها و نیازمندی‌های مدارس روستاها و توابع گراش، 15 آبان 1401 برگزار شد. بخشدار مرکزی هم اعضای مجمع را همراهی کرد. در این بازدید یک روزه، نیازمندی‌ها مدارس ارد، فداغ، زینل‌آباد، آغصه و محمدزینا ثبت شد. 18 مهر 1401 نیز نیازمندی‌های 5 روستا ثبت شده بود.

به گزارش پندری به نقل از روابط عمومی مدیریت آ.پ گراش، یکی از مصوبات اولین جلسه مجمع خیرین مدرسه‌ساز در سال تحصیلی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ این بود که اعضای مجمع خیرین مدرسه‌ساز با حضور در روستاهای توابع شهرستان، نیازمندی‌های آن‌ها شناسایی کنند.

در این بازدید حاج‌ابراهیم مهروری، رئیس مجمع به همراه حاج‌عباس آشفته، حاج‌محمد رهنورد، حاج‌حسین افشار و حاج‌حمید پورکریمی از اعضای مجمع، محمدعلی فرجی، مدیر آ.پ گراش و طاهره فروزش، بخشدار مرکزی و عبدالرضا موغلی، معاون توسعه پشتیبانی آ.پ، گراش حضور داشتند.

اولین مقصد روستای زینل‌آباد و مدرسه‌ی پورشسمی زینل‌آباد بود. اعضای مجمع سپس از مدرسه‌ی زمزم حسینی آغصه بازدید کردند. پس از آن، مدیران ۸ مدرسه‌ی بخش ارد با حضور در مدرسه‌ی فاطمه‌الزهرا(س) ارد، در حضور اعضای مجمع خیرین و عبدالله‌زاده، بخشدار ارد و اعضای شورای ارد، مسئول محترم نمایندگی ارد، نیازمندی‌های مدارس خود را بیان کردند.

محمدزینا تنها روستای اقماری فداغ بود که در سفر اول، از آن بازدید نشده بود. مدیر مدرسه‌ی پیام‌نور محمدزینا نیز نیازمندی‌های مدرسه‌ی خود را در حضور شورای محمدزینا مطرح کردند.

مقصد نهایی فداغ بود. با مدیران ۶ مدرسه‌ی فداغ با حضور تجمیعی در مدرسه‌ی شهید قاسمی فداغ، نیازمندی‌های خود را مطرح کردند. اعضای شورای فداغ و دهیار نیز در این جلسه حضور داشتند.

حاج‌ابراهیم مهروری، رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز در بخشی از صحبت‌های خود گفت: «مدیران در نظر داشته باشند که نیازمندی‌ها و کمبودهایی که مطرح کردید، همت خود مدیر را نیز می‌طلبد. بخشی از این کمبودها را ما، اعضای مجمع خیرین سعی می‌کنیم برطرف کنیم. بخشی باید از طرف خود اداره آموزش و پرورش در رایزنی با استان و اداره‌کل حل شود.»

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز در ادامه گفت: «ما از مدیران می‌خواهیم انجمن‌های اولیا و مربیان را نیز هر چه بیشتر فعال کنید تا کمک‌حال مدرسه باشند.»

مدیر آموزش و پرورش گراش در ادامه گفت: «ما تقریبا با همت اعضای مجمع خیرین، تعداد زیادی از مدارس توابع گراش را بازدید کردیم و نیازمندی‌هایشان را دریافت کردیم. به امید خدا یک سفر کوتاه دیگر نیز به روستاهای دشت بالا نیز خواهیم داشت تا همه‌ی مدارس توابع را رفته باشیم.»

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=10193

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: