خیرین به کمک معلولین کم‌توان بدر نینوا آمدند

به مناسبت روز ۱۲ آذر، روز معلولین، خیرین گراشی ۳۵ تخت خواب، پتو و بسته‌های معیشتی به معلولین مرکز توانبخشی بدر نینوای گراش اهدا کردند. بدر نینوا تنها مرکز نگهداری معلولین در شهرستان گراش است که دختران کم‌توان ذهنی شدید بالای ۱۴ سال در این مرکز نگهداری می‌شوند.

به گزارش پندری به نقل از خبرگزاری صدا و سیما در شهرستان گراش، به مناسبت روز ۱۲ آذر، روز معلولین، خیرین گراش ۳۵ تخت خواب، پتو و بسته‌های معیشتی به معلولین مرکز توانبخشی بدر نینوای گراش اهداء کردند. به همین مناسبت مسئولین شهرستان نیز از این مرکز بازدید و پیگیر مشکلات آن شدند.

فاطمه عظیمی مسئول مرکز توانبخشی بدر نینوا در شهرستان گراش گفت: «بدر نینوا تنها مرکز نگهداری معلولین در شهرستان گراش است که دختران کم توان ذهنی شدید بالای ۱۴ سال زیر پوشش بهزیستی در این مرکز نگهداری می‌شوند.»

وی افزود: «در حال حاضر ۳۵ نفر مددجو در مرکز بدر نینوا نگهداری می‌شوند که ۱۷ نفر از آنها سرپرست مشخصی ندارند.»

عظیمی در ادامه گفت: «بخش عمده هزینه‌ها از طریق خیرین تامین می‌شود و یارانه اختصاصی دولت فقط بخشی از هزینه‌ها را پوشش می‌دهد و افزایش هزینه‌ها در این روزها کار را سخت کرده است و این مرکز همچنان از کمک خیرین نیک‌اندیش شهرستان استقبال می‌کند.»

وی افزود: «به مناسبت روز معلولین با حضور مسئولین و به همت خیرین ۳۵ تخت خواب به همراه پتو و بسته‌های معیشتی به این مرکز اهداء و از پرسنل پرتلاش این مرکز نیز با اهدای هدایایی تجلیل شد.»

گزارش ویدئویی خبرگزاری صدا و سیما در شهرستان گراش را ببینید:

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=5919

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: