تجربه‌های آموزش‌وپرورش روی میز جوان‌ترها

جلسه صمیمی و هم‌اندیشی شورای معاونین آموزش و پرورش شهرستان گراش با فرهنگیان بازنشسته با همکاری کانون بازنشستگان فرهنگیان در سالن اجتماعات آبشار اندیشه برگزار شد.

به گزارش پندری به نقل از روابط عمومی آ.پ گراش، دکتر فرجی، مدیر آ.پ گراش در ابتدای صحبت‌های خود ضمن خیر مقدم به فرهنگیان بازنشسته گفت: «هر آنچه الآن در آموزش و پرورش گراش داریم مدیون زحمات و فعالیت‌های بی‌چشم‌داشت شما فرهنگیان و بزرگواران است که جا دارد از همه‌ی شما قدردانی کنم.»

فرجی در ادامه گزارشی از فعالیت‌های آ.پ در شش ماه سال ۱۴۰۱ ارائه داد و گفت: «هدف از برگزاری این نشست شنیدن انتقادات و پیشنهادات شما عزیزان برای ادامه راه و پیشرفت در عرصه‌ی آموزش و پرورش شهرستان است.‌ در واقع ما به دنبال شنیدن و به کار بستن تجارب ارزشمند شما هستیم.»

مدیر آ.پ در ادامه گفت: «من درخواستی از شما دارم این است که تجارب آموزشی و مدیریتی سال‌های خدمت خودتان را نگارش کنید. تا هم ما و هم نسل‌های آینده‌ بتوانند از پیشنهادهای شما بهره‌مند شوند. ما در پایان برای انتشار و چاپ این خاطرات و نگاشته‌های شما همکاری خواهیم کرد.»

در ادامه تعدادی از فرهنگیان بازنشسته حاضر در جلسه نظرات و پیشنهادات خود را در راستای پیشبرد اهداف آموزشی و پرورشی شهرستان بیان کردند.

در پایان بعد از برگزاری ‌نماز جماعت، فرهنگیان بازنشسته سر سفره‌ی افطار نشستند.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=11476

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: