تجلیل ورزشی‌ها از ورزشی‌ها

با حضور جمعی از ورزشکاران، حامیان ورزش و هیات‌های ورزشی، دورهمی دوستانه‌ای به مناسبت هفته تربیت‌‌بدنی، شب گذشته، ۳۰ مهر ۱۴۰۱ در باغ نور برگزار شد. مسئولین شهرستان به این مراسم دعوت نشده بودند.

به گزارش پندری، محسن افشار، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گراش در بخشی از صحبت‌های خود از حامیان ورزش شهرستان تشکر کرد و گفت: «این حمع دوستانه است و اگر توجه کنید، مسئولین شهرستان در جمع ما حضور ندارند چون نه ورزش برای آن‌ها مهم است نه ورزشی‌ها. فقط وقتی نیاز به جمعیت دارند به ورزش و ورزشی‌ها اهمیت می‌دهند.»

افشار در ادامه گفت: «واقعا جای تأسف است شهرستانی با ۴۰ هیأت ورزشی که بیش از ۱۲ هیأت آن در سطح اول کشور فعالیت می‌کنند، یک تشکر و خسته نباشید از طرف مسئولین به هیات‌های ورزشی گفته نشده است. جا داره تشکر کنم از وحدت و همدلی هیأت‌های ورزشی که همیشه پشتیبان ورزش بوده و هستند و این مهم‌ترین اصل در ورزش شهرستان می‌باشد.»

رئیس اداره ورزش و جوانان گفت: «در این مراسم از اسپانسرهای ورزشی، حامیان ورزشی، خیرین ورزش‌یار، رؤسا و نواب رییس هیأت‌های ورزشی، قهرمانان ورزشی، برترین‌های حجاب، سمن‌های ورزشی، الگوی نماز اول وقت، عکاسان ورزشی و اصحاب رسانه تقدیر شد. ضمن اینکه با توجه به حمایت مجموعه آبشار اندیشه و تجهیز خوابگاه ورزشکاران مجموعه محبی از مدیرعامل این مجموعه نیز تقدیر به عمل آمد.»

در پایان در جمعی دوستانه و صمیمی پذیرایی شام از همه حاضرین به عمل آمد.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=12700

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: