آموزش و پرورش گراش، میزبان هنرستان‌هایی‌های جنوب فارس

گردهمایی آموزشی کارشناسان و مدیران فنی و حرفه‌ای و کاردانش مناطق ۱۱ گانه قطب جنوب فارس، با حضور مسئولان اداره کل آموزش و پرورش فارس، ۲۹ آذر ۱۴۰۱ در مدرسه محبی گراش برگزار شد.
به گزارش پندری به نقل از روابط عمومی آ.پ گراش، در همایش ابتدایی که در سالن اجتماعات مدرسه محبی برگزار شد، محمود طاهرزاده، فرماندار گراش، دکتر فرجی، مدیر آ.پ گراش، مهندس علیرضاپور، رئیس اداره فنی و حرفه‌ای و کاردانش، مهندس نافع‌گشا، کارشناس‌مسئول فنی‌وحرفه‌ای و مهندس ثابت، کارشناس فنی و حرفه‌ای و کاردانش اداره کل آ.پ گراش حضور داشتند.

قرائت خیرمقدم توسط هانیه‌‌سادات زیارتی، دانش‌آموز دبستان قمری اولین بخش این همایش بود.

سخنرانی‌های محمدعلی فرجی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان گراش، محمود طاهرزاده، فرماندار شهرستان گراش و مهندس علیرضاپور، رئیس اداره فنی و حرفه‌ای و کاردانش اداره کل آموزش و پرورش استان فارس در این همایش سخنرانی کردند.

مهرزاد رستم‌پور، معاون آموزشی آ.پ گراش گفت: «مسئولان، کارشناسان و مدیران ‌فنی‌وحرفه‌ای قطب جنوب استان فارس بعد از همایش اولیه، از نمایشگاه‌ هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش گراش بازدید کردند. دانش‌آموزان هنرستان‌های،گ امام حسین(ع)، شهید منفرد، زاهدی و امیرکبیر گراش آثار خود را به نمایش گذاشته بودند.»

مرتضی ایزدی، کارشناس آموزش فنی و حرفه‌ای و کاردانش آ.پ گراش گفت: «بعد از برگزاری نمایشگاه، کارگاه‌های تخصصی آموزشی فنی‌وحرفه‌ای و کاردانش برگزار شد. کارگاه تخصصی کاردانش، با حضور مهندس نافع‌گشا، کارشناس‌مسئول فنی و حرفه‌ای و کاردانش اداره کل آ.پ فارس و کارگاه تخصصی فنی‌وحرفه‌ای، با حضور مهندس ثابت، کارشناس فنی‌وحرفه‌ای اداره کل آ.پ فارس برگزار شد.»

بعد از کارگاه‌های تخصصی ‌نوبت به پرسش و پاسخ رسید. مدیران و کارشناسان مناطق سؤالات و ابهامات خود را از مسئولان اداره کل پرسیدند و پاسخ آن را شنیدند.

در پایان همایش، از مناطق ۱۱ گانه‌ی گراش، اوز، لارستان، اشکنان، بیرم، مهر، جویم، لامرد، گله‌دار، علامرودشت و خنج با حضور رؤسای ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌های گراش،‌ لارستان و اوز، مسئولان اداره کل، رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای لارستان از حاضرین در گردهمایی فنی‌وحرفه‌ای و کاردانش تقدیر شد.

آخرین برنامه گردهمایی مدیران و کارشناسان مناطق ۱۱گانه آموزش‌ و پرورش‌های قطب جنوب استان فارس، ثبت قاب عکس یادگاری بود.

گفتنی است ۲۸ آذر ۱۴۰۱، مهندس نافع‌گشا، کارشناس‌مسئول اداره کل آ.پ با مهندس ایزدی، کارشناس کاردانش و فنی‌وحرفه‌ای آ.پ گراش، از هنرستان‌های امیرکبیر و امام حسین(ع) گراش بازدید کردند.

عکس‌های این گردهمایی در سایت آموزش و پرورش شهرستان گراش ببینید.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=10529

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: