پوست‌اندازی در دفاتر نماینده

روسای جدید دفاتر حسین‌زاده در شهرستان‌های لارستان، اوز و جویم عصر امروز با حضور نماینده و اصحاب رسانه معرفی شدند.

به گزارش پندری، روسای جدید دفاتر حسین‌زاده در شهرستان‌های لارستان، اوز و جویم عصر امروز با حضور نماینده و اصحاب رسانه معرفی شدند. نشست خبری نماینده امروز جمعه، ۶ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ در سالن جلسات دانشکده علوم پزشکی گراش با حضور خبرنگاران ۵ شهرستان برگزار شد.

غلامحسین اسماعیل‌زادگان؛
مسئول دفتر شهرستان لارستان

او متولد سال ۳۵ در شهر لار و دانش‌آموخته‌ رشته مدیریت بازرگانی است که سابقه ریاست دفتر مرحوم نخبه‌الفقهایی، نماینده محترم مردم در پنجمین دوره مجلس شورای اسلامی در تهران را در کارنامه خود دارد.

اسماعیل‌زادگان در این نشست گفت: خیلی خوشحالم که در‌ خدمت دوستان هستم و ممنونم از مهندس حسین‌زاده بابت اعتمادی که به من داشتند و تمام تلاش را خواهم گذاشت تا در خدمت اهداف نماینده باشم.

در دوره پنجم مجلس مسئول دفتر آقای نخبه بودم. آن موقع مسائل با الان تفاوت داشت و الان هم وارد گود می‌شوم تا ببینم چگونه می‌توانم از تجربیات گذشته استفاده کنم.

ابراهیم احمدی؛
مسئول دفتر شهرستان اوز

او متولد سال ۴۲ است و دانش‌آموخته رشته پرستاری است که در حوزه بهداشت و درمان، در بیمارستان‌های خاتم‌الانبیاء و امیدوار اوز مسئولیت‌هایی داشته و جزو مدیران مطبوعاتی شهرستان اوز است.

احمدی در این نشست گفت: تشکر میکنم از دکتر حسین‌زاده که ما را پذیرفتند. بازنشسته بیمارستان و مدیر مسیول سایت اوز امروز و نشریه پیام اوز هستم.

اهمیت مجلس و قوه مقننه بر هیچکس پوشیده نیست و ۳۰ اصل قانون اساسی به صورت مستقیم درباره قوه مقننه است.

آقای مهندس حسین‌زاده چند ویژگی داشتند، یکی تلاش شبانه روزی و دیگری عدالت محوری است که برای ایشان تفاوتی بین ۵ شهرستان فرقی ندارد.

خود شهرستان اوز بعد از رفتن رییس دفتر، ممکن بود بعضی موارد مغفول بماند و امیدواریم با ارتباط دوسویه، مطالبات مردم منتقل شود و هم کارهای دکتر حسین‌زاده به مردم منتقل شود.

تمرکز ما مردم روی پیگیری مطالبات حوزه انتخابیه است. اما می‌شود از مردم هم در قانون‌گذاری استفاده کرد. در این زمینه هم نباید کارهایی را انجام دهیم که در شهرستان‌ها آنقدر توقعات بالا برود که به ناامیدی ختم شود.

ابوذر جوکاری؛
مسئول دفتر شهرستان جویم

جوکاری، متولد سال ۶۳ در شهر جویم و دانشجوی دکتری کشاورزی، از فعالان سیاسی و اجتماعی جویم است.

او نیز در خصوص مسئولیت جدیدش گفت: من قبلا هم با وکتر حسین‌زاده همکاری داشتم. ان‌شاءالله که بتوانم جواب این اعتماد را بدهیم. انتظار داریم علی‌رغم تلاش‌ها و خدماتی که ایشان در حق جویم داشتند تا پس از ۸۴ سال کام مردم را شیرین کردند، امیدوارم بتوانیم وظایف خود را به نحو احسن انجام دهیم و جویم را به آنجا که شایسته است برسانیم.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=8510

۱ نظر

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: