بازداشت در انتظار هنجارشکنان چهارشنبه‌سوری و عروسی

دادستان گراش نسبت به استفاده از ترقه در چهارشنبه‌سوری و عروسی هشدار داد و گفت هنجارشکنان تا پایان تعطیلات بازداشت می‌شوند.

دادستان گراش نسبت به استفاده از ترقه در چهارشنبه‌سوری و عروسی هشدار داد و گفت هنجارشکنان تا پایان تعطیلات بازداشت می‌شوند.

به گزارش پندری، سعید کشاورز دادستان عمومی و انقلاب گراش: هر ساله مراسم چهارشنبه‌سوری در کشور همراه با آسیب به اشخاص، امکان و ایجاد مزاحمت برای مردم است. خوشبختانه در گراش این موارد کمتر شده است. اما با این وجود اگر موردی مشاهده شود، هنجارشکنان چهارشنبه‌سوری تا پایان تعطیلات بازداشت می‌شوند. به جز مساله ایجاد مزاحمت برای دیگران، امسال موضوع کرونا هم وجود دارد که به دلیل شرایط کرونا هر گونه تجمع از جمله تجمعات مربوط به چهارشنبه سوری ممنوع است.

کشاورز در مورد فروش اقلام آتش‌زا نیز گفت:‌ «خودروهایی که حامل اقلام تحت کنترل باشند نیز تا پایان تعطیلات نوروز توقیف خواهند شد و مکان‌های نگهداری و یا فروش ترقه، وسایل غیر مجاز آتش‌بازی هم پلمب خواهند شد.»

دادستان گراش با اشاره به استفاده از ترقه در برخی عروسی‌ها در گراش گفت: «در این مورد نیز همانند بحث چهارشنبه آخر سال، با سازندگان، فروشندگان، توزیع‌کنندگان، استفاده‌کنندگان از مواد محترقه و آتش‌زا برخورد قانونی خواهد شد.»

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=2612

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: